neděle 18. února 2018

recenze produktu - kolíčky

Sovičky!

A je tady další netradiční recenze. Ráda si rozšířím obzory, a protože první recenze na knoflíčky prošla, dostala jsem po měsíci čekání (asi, aby si toho blogeři nevybírali moc) možnost zvolit něco dalšího. Tentokrát to jsou malé dekorační kolíčky. Proč? A proč ne? :)





Z výběru, který mám jako recenzující bloger, bylo oříšek něco zvolit. Je tam toho totiž pořádný ranec a nejradši bych sáhla po snad dvaceti kouscích. Zejména povlaky na polštáře vypadají hodně slibně. Nebo šperky a hodinky. Ale… chtěla jsem zase něco menšího. Zaprvé proto, abych si udělala obrázek o kvalitě, protože z Číny (potažmo PRC – People Republic China) člověk sto procentní kvalitu skutečně nečeká. A taky proto, že na podobné serepetičky jsem prostě ujetá. Mít tam washi pásky a bločky a lepíky, tak jsem v háji úplně!

1. Web jako takový – zopakuji to, co u první recenze: Nijak se neliší od spousty dalších. Barevný, pestrý, přehledný - lákající na výrazné slevy, zboží skladem - co si budeme namlouvat, většinu z toho nikdo z nás akutně nepotřebuje (většinou), ale sem tam nějaká ta blbost potěší. A jsou tam i praktické vychytávky. Jsou, skutečně!

2. Objednání - naprosto bez problémů! Delší čas zabral výběr.

3. Dodací lhůta – při své první zkušenosti jsem byla hodně rozčarovaná, protože dodání trvalo neskutečně dlouho – tady byl avizovaný měsíc – odhadované dodání myslím 13. 2. a balíček dorazil 15. 2., přičemž byl objednán 11.1. Což považuji za dost velký a slušný úspěch. Takže za mě rozhodně spokojenost.



4. Balení - zásilka přišla nepoškozená, krásně zabalená, nijak nezapáchající - rozhodně body hore! Body hore? Snad palec!

5. První dojmy – jak jsem říkala už v úvodu. Člověk nemá valná očekávání. Asi by mě v životě nenapadlo si na podobných webech objednávat něco (za své, podotýkám) větší hodnoty. Přibližně odhadem tak nad dvě stě korun. To za to radši koupím maso do mrazáku nebo nějaké dobroty. Ale podobná maličkost jako jsou právě kolíčky je takové… když to nebude co k čemu, tak nebude – svět se nezboří. Ovšem slibuji, že pokud dostanu příležitost, rozhodně objednám i něco hodnotnějšího, u čeho je pravděpodobnost nefunkčnosti či poškození větší. Ke kolíčkům se prokliknete tudy

6. Recenze samotná:

Avizované množství - deset kusů
Obdržené množství – deset kusů

Kvalita – opakuje se milé překvapení. Pěkně zabalené, nikde žádné otřepy, chyby tisku, nepřesnosti. Snad jen v případě sovičky druhé zleva (v originálním obalu) – tam je patrné, že motiv jemně ujel, neboť zavřená očka nejsou tak úplně vidět a je problém tam vidět tu sovičku jako takovou – než jsem viděla originální obrázek, myslela jsem, že je to nějaký náhodný obrázek bez významu. A dost možná je to tím, že jsem slepýš! Kolíčky připnuté drží. Po hromadě taky jsou, nerozpadají se, takže jako dekorace nebo ozdoba budou, doufám, sloužit výborně.



Sedmdesát pět korun za deset kolíčků (na výšku měří 3,5 cm) bez poštovného? Celkem slušná a ucházející cena. I když, pokud zabrouzdáte a pohledáte, tak najdete výhodnější balíčky a i pestřejší. Namátkově jsem vám vybrala tyto:

25 kusů kolíčku se srdíčky- velikost 3 cm - klik cena 75,- Kč
20 kusů vánočních kolíčků rozměr 4x4 cm - klik cena 175,- Kč
50 kusů mini dřevěných kolíčků ve 13 barvách – velikost 3 cm - klik cena 105,- Kč

Děkuji webu postovnezdarma.cz za poskytnutí zboží a za skvělou spolupráci. Těším se na další. Článek je mým svobodným vyjádřením názoru. Nechválím z donucení. Když se mi něco nelíbí - stejně jako u knih - poznáte to :) Hezký večer, vaše Vendi. 


2 komentáře:

  1. Krásný jsou! A úplně ti rozumím, taky jsem přes ty serepetičky, v mém případě ujíždím na korálcích :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou - opravdu mě mile překvapily - kriste, ještěže korálky tam nemají! :D bych byla ztracená!

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)