úterý 4. září 2018

Seriálová výzva 2018 - splněno!

To byla fuška! 

Ale je to - na sto procent :) Odkazy na: O čem to je a kdo vše pořádá najdete v menu vpravo. 

Podrobnosti o průběhu loňské Velké Pilotové Výzvě klik na obrázek



Jak jsem si vedla a co jsem shlédla v té letošní? Klik na další obrázek



A jako bonus... je tu... světe div se... bonus. O, jak jsem originální... blbka :D

zdroj obrázků klik





BONUSY

Ano, i u loňské výzvy jsem jich pár měla a ani tady tomu nebude jinak. Proč? Právě proto, že občas se shlédnutý seriál (nebo pilot, který někde proběhl, a zaujal) na jeden z bodů seznamu napasovat nepodaří a přesto mi přijde, že stojí za zmínění.

B1. Blindspot (Mrtvý bod)

Musím pilotu uznat napínavost a podnícení zvědavosti. Stejně jako agenti FBI i já mám parádní kopici otázek. Jsem někde u sedmého dílu první řady a zatím si to napínavost drží. Pro milovníky konspiračních teorií úžasný kousek. Za sebe ale tipuju, že dvě řady budou mé maximum, pokud nebudu opravdu zvědavá. Hlavní hrdinové mi totiž nijak extra k srdci nepřirostli.


B2. Drop Dead Diva (V těle boubelky)

Kdysi dávno jsem v televizi sem tam kousek zahlédla a teď jsem si, nevím proč, na ten seriál vzpomněla a začala koukat. Oddechovka z právnického prostředí s jemnou nadpřirozenou linkou. Vtipné i vážné, zajímavé, milé, neokoukané. Kvalit Boston Legal (Kauzy z Bostonu) nedosahuje, ale rozhodně baví. Aktuálně jsem před koncem třetí řady. Celkem je jich - myslím - šest. 


B3. Galavant

Jedním slovem - úlet! Nelze jinak. Tuto šílenost budete buď milovat a hltat, nebo nenávidět. A protože se stále nemůžu rozhodnout, do které skupiny patřím, dala jsem zatím jen jeden díl. Je to tak praštěné, že skutečně nevím, co si o tom myslet. Je to geniálně trhlé nebo trapně divné? Vážně nevím!


B4. Case Histories

Jason Isaacs není jen platinový Lucius Malfoy. Tento charismatický anglický štramák má ve svém rukávu nejedno eso. Co díl, to 60 napínavých minut v ponuré Anglii. První řada šest dílů, druhá tři. Seriál natočen podle knižní předlohy. Mám za sebou dva díly a rozhodně se chystám i na ty další. Luxusní a přesně podle mého gusta!



B5. Constantine

Neříkám, že to není špatně natočené. Seriál rozhodně ujde. Proto ho tu ostatně zmiňuji. Můj problém vězí jinde. I přes lákavost, zajímavost a dobře rozehranou hru se nedokážu přenést přes skutečnost, že já už jednoho Johna Constantina znám a toho nikdo nepřekoná. Keanu Reeves je prostě jen jeden. Přes to nejede vlak, je mi líto :)







2 komentáře:

  1. Tak to smekám, jediná moje seriálová výzva, taková nekonečná, je budík, práce, družina, svačiny, večeře, snídaně, budík, práce... :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)