čtvrtek 25. června 2020

domácí kino #6

60% a víc ani ťuk!

Aneb když se to filmu prostě na víc nepovede a já brblám, že jsem si radši nepustila něco jiného, lepšího, kratšího, veselejšího, zajímavějšího... a přitom to zase takový propadák nebyl, protože 60 je pořád víc než třeba 30 nebo 10, že ano? Tak, které čtyři filmy zabředly do vod průměrnosti a spíš jemně nakrkly, než aby potěšily? A máte tipy na nějaký zajímavý film? Žánr nerozhoduje ;-)

Pro pořádek si na úvod připomeneme hodnotící žebříček/legendu:

100% och, ach, jejej, no to mě po*er na holý záda

90% výtečný bonbonek

80% vůbec to nebylo marné

70% něco málo mi tam drhlo

60% aj, tohle by chtělo dost promazat

50% ups, tady se mistr filmař dost utnul

40% proč mi tohle někdo dělá?

30% proč si tohle dělám já?

20% kam jsem dala rozum potažmo oči?

10% taková škoda materiálu, že by to snad mělo být trestné!

0% nebo nedokoukáno aneb se*u maggi v kostkách, protože tohle svět neviděl!

A jdeme na věc!

1. Bitevní loď (2012)


Mám teď období, kdy je fakticky těžké mě posadit na zadek. Bavíme se hypoteticky, jinak když do mě v praxi trochu strčíte, tak si kecnu sama a ještě ráda! Povím vám to následovně: Čekala jsem pecku trochu ve stylu Pacific Rim. Alespoň trošku a dostala jsem ucajdanou nudnou rádoby akční podívanou, která mě spíš donutila zívat, než se bavit a žasnout. A těch dvacet minut, kdy film skutečně stál za to, je jediný důvod, proč dostal 60%. Konec hlášení. 

PS: Trailer zde - z neznámého důvodu nejde vložit jinak.




2. Tomb Rider (2018)

Jsem konzerva, stará škola - říkejte tomu, jak je jenom libo - výsledek bude stejný - nej Lara Croftíkovic je pro mě Angelina Jolie. Nic proti Alicii Vikander. Film před průserem zachraňují dvě věci - zajímavý závěr, který si přímo říká o dvojku (snad se dokonce konečně natáčí či co) a pár detailů, které vynahrazují fakt, že mě hlavní hrdinka extra nezaujala. Jsem rozhodnutá dát jí druhou šanci. Snad se jí zhostí lépe než té první, neb mi celý film přišel podivně urousaný, utahaný, unuděný... u dobrodružně akční podívané celkem háček. Opět tedy 60%

3. Stážista (2015)

Má oblíbená Anne Hathaway a Robert De Niro. Upřímně - tohle mělo potenciál minimálně na 80! A ono ne. Kam se poděli scénáristé a režiséři dobrých komedií? Má to být oddechová záležitost. Příjemná, veselá, komická, maličko i třeba sarkastická nebo sem tam jemně melodramatická - ne? Chci moc? Zase nuda zabalená v pěkném traileru. Já se picnu! Stručně a jasně - plytká a nevýrazná nuda. Proč jsem nedala méně? Protože jsem měkká!



4. Královská zima (2017)

A máme tady no name snímek a já už ani nevím, jak jsem na něj vlastně narazila. Ale budiž. Takový ten styl alá už od prvních deseti minut naprosto přesně vím, jak to dopadne, ale vůbec mi to nevadí, protože na čtení jsem moc unavená, a jestli půjdu spát, vzbudím se ve tři ráno. Tak zabíjím čas filmem. No, z mě naprosto neznámého důvodu mi ústřední dvojice (a královna) byla prostě sympatická a to je tak jediné vysvětlení, proč film není v kategorii pod padesát, ale dosáhl na šedesátku. Na nic si nehraje. Je milý, je průměrný a je nevtíravý. Tak nejspíš proto.


Znáte některý? Viděli jste? Co na ně říkáte? A my se uvidíme třeba u některého z dalších článků!

4 komentáře:

  1. Battleship se mi docela líbil, ostatní jsem neviděla. A jsem konzerva jako ty, Lara je prostě jen jedna :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak je teď ve zvyku dělat neustále remake něčeho, tak už z toho chytám občas nerva :D na některé klasicky se nesahá, jako třeba Angelika a tak :D

      Vymazat
  2. Tomb Raider se mi moc líbil, protože podle mě byl více podle her než verze s Angelinou... Navíc šlo o to, jak se Lara dostala k tomu, co dělala, byla začátečník, což bylo fajn...
    Bitevní loď, beru s rezervou, ale mám to strašně ráda. Úžasný soundtrack :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam je háček v tom, že o existenci her vím, nicméně je neznám. Ale jsem rozhodnutá dál Laře ještě šanci, ten otevřený konec tomu celkem prospěl. Bitevní loď nebyla zlá, jenže na nějakou tu akci a pořádné vzrůšo se čekalo dost dlouho, ovšem souhlas, hudba tam byla parádní! :)

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)