pondělí 9. prosince 2013

My Weasley Lady 

Dokončená povídka ke stažení

Ne, opravdu není v mých silách sem jednotlivě vkládat 20-30 kapitolek po jedné :)

V tomto případě se jedná o zkušební počin - povídka je zkompletována do souboru pdf a uložena na web. Abyste ji mohli stáhnout, potřebujete znát heslo, které vám ráda sdělím, pokud si o něj řeknete.

Proč tomu tak je? Protože bych ráda měla přehled o tom, komu se mé dílko dostane do ruky. Není to nijak časově náročné. Případně, pokud zanecháte emailovou adresu, můžu vám povídku poslat rovnou a nějaké heslo vás ani nemusí zajímat.

My Weasley Lady na Ulož.to

A oč se vlastně jedná, ať nestahujete zajíce v pytli? :)



Autor: Vendi - čili já (na banneru jsou ještě mé původní, zatím stále fungující stránky)

Beta: Claire

Postavy: Lucius Malfoy, Draco Malfoy, Ginny Weasleyová, Molly Weasleyová, Fred Weasley, George Weasley, Harry Potter a další

Rating: není

Pairing: LM/GW

Počet kapitol: 29

Sedm let po válce se vracíme do kouzelnického světa, abychom se stali svědky osudů Ginny Weasleyové.

Kam jí zavede touha vzepřít se matce a postavit se na vlastní nohy? Jak to přijme její snoubenec - Harry Potter? A zbytek rodiny? Kdo bude podporou a kdo se v demonstraci nesouhlasu nezastaví před ničím?





29 komentářů:

  1. Musím říct, že s tímto párem jsem se ještě asi nesetkala a jsem moc zvědavá, jak si to pojala. Psala jsem ti před chvílí o povídku Tři jsou víc než dva, mohla bych poprosit i o tuto. Email je lehejda@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jasně- pošlu ráda -letí k tobě, ať se líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj miluju tvoje povídky a strašně ráda bych si tuto povídku přečetla ještě jednou. Mohla bych poprosit aby si mi tuto povídku poslala na e-mail ( L.Kubikova@seznam.cz ). Předem děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Posílám - ať se líbí i podruhé :) a já děkuji za chválu :)

      Vymazat
  4. Ahoj. Môžeš mi poslať aj túto poviedku na rebeka@centrum.sk. Som na ňu tiež veľmi zvedavá. Dík

    OdpovědětVymazat
  5. Prepáč, zle som napísala mail pošli mi prosím poviedku na rebeka30@centrum.sk Ešte raz dík.

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj, prosím o poslání hesla nebo jeste lepe povidky na mail norberta@centrum.cz

    velmi děkuji

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj. Mohla by jsi mi to prosím poslat na rutthie28@azet.sk a taktéž i link na stolovaní (myslím že to bylo u tebe) ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, povídka letí :) a link? jejky - trošku se nechytám :) :D

      Vymazat
  8. Ahoj, mohla bych poprosit o povídku na email ninageyerova@gmail.com?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, samozřejmě, letí za tebou :)

      Vymazat
  9. Ahoj poslala by jsi mi prosím tuto povídku na l.sukdolakova@gmail.com?

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj poslala bys my tuto povídku na alenac89@seznam.cz moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj.Tak tenhle pairing jsem ještě nikde nečetla, tak tě prosím o zaslání na mail sabulena120@gmail.com moc se těším (jsem zvědavá jako malé dítě u stromečku :D) a předem děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letí za tebou, ať se líbí ;-) a hezké svátky

      Vymazat
  12. Ahoj, poslala bys mi prosím tuto povídku? Na linkovapeta@seznam.cz
    Děkuji moc :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj musím říct, že s tímto párem jsem se ještě nesetkala a jsem moc zvědavá,jak se tento bříběh bude rozvíjet. Poslala bys mi prosím tuto povídku? Na 7k-sabina7@seznam.cz
    Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
  14. Taky prosim o povidku na email m.Exlerova zavináč email.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Prosím taky o poslání. Miluju tenhle blog. (stela.husova@seznam.cz) Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! A povídka letí :)

      Vymazat
  16. Ahoj prosila bych o zaslání této povídky, na email lexkiki@seznam.cz děkuji

    OdpovědětVymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)