úterý 2. září 2014

Výzva 40 - OVCE


Kategorie: Jednotlivé výzvy
Začátek formuláře
Konec formuláře
Zveřejněno: 20.červen 2014

Téma: „K čemu jsou vůbec dobré OVCE?“

Autorka výzvy: Claire
Párování/nepárování libovolné, nálada příběhu rovněž.

Počet slov: 200 (double drabble)

Betace: Claire

Poznámka autorky: Nevím, jak je to možné, ale dnes v hlavní roli Ronald Weasley, potažmo celé trio

Pokud vás zajímají další výzvy, ať už čtenářsky nebo autorsky, pak zavítejte na hpdrabbles.

Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.




Celé to představovalo jednu velkou nudu. Nebyly to OVCE, ale KRAVINA. Jedna velká otravná ztráta času. Zajímalo ho, jak se na to dívají absolventi s odstupem několika desítek let. Vzpomene si takový Severus Snape, že někdy skládal takovou hovadinu? Hromada knížek a vědomostí, které se mu do hlavy nikdy nevlezou. Hermiona byla knihomol, Harry měl od přírody neuvěřitelnou kliku, ale on? Bude hrát famrfpál, stane se mistrem světa, k čemu OVCE?

Z gauče se ozvala Hermiona, která jakoby mu četla myšlenky:

„Nemůžeš je sabotovat, brankářem nebudeš navěky! Mysli na budoucnost. Jsou k tomu, abys v životě Obstál, Věděl, Ctil a… Harry, pomoz mi!“

„Existoval?“

„E-exceloval!“ navrhl Ron.

„To jsem nemyslela, nemůžu si vzpomenout,“ mračila se Hermiona

„To nám došlo,“ odvětili oba naráz.

„Emigroval?“ napadlo Harryho.

„Ne!“

„Eja-“ nakousl Ronald.

„Opovaž se!“ zarazila ho Hermiona.

„Explodoval!“ napadlo Harryho.

„Extrahoval!“ podpořil ho Ron.

„Vůbec nevíte, co chci říct,“ začínala to vzdávat.

„Ty evidentně taky ne,“ rýpl si Harry.

„Eskortoval?“ dál přemýšlel Ron.

„Koho?“ zeptal se Harry.

„Hermionu do blázince,“ řehtal se Ronald.

„Tebe na ošetřovnu!“ soptila Hermiona.

„E-e-e-e,“ nesouhlasil Ron.

„Evakuace!“ zařval Harry.

„Jste idioti!“ vztekala se Hermiona.

„Evidentně,“ smál se Ron.


„The End,“ uzavřel to Harry, než se to doopravdy zvrhne.

6 komentářů:

  1. Nejdříve jsem se začala lehce usmívat, pak se mi koutky ještě víc roztáhly, potom jsem začala mírně bublat až jsem konečně vybuchla smíchy. Je to evidentně bezva drabble :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tohle je bezva komentář, vážně jsi mě pobavila a jsem ráda, že i já tebe! :-)

      Vymazat
  2. souhlasím s Regi moc se ti povedlo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se líbí. Vždycky se bojím, aby se to vtipné nezdálo jen mně :D

      Vymazat
  3. Mami: Brain storming, ktorý nasledoval po Ronovej čiastočnej lobotomii mi perfektne pripomína ťažké piatky v robote.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)