neděle 17. května 2015

The Blacklist - Plán - díl 6.


Elizabeth má průšvih, jak se z něho vylíže? Nechá Red Toma jít nebo si spolu vyřídí účty jinak? A co bude s naší dvojicí dál? Povídka je čerstvě za polovinou, ať se vám dnešní kapitolka líbí


Párování: Lizzington = Red/Lizzie
Betace: Wixie (které tímto děkuji)
Rating: není
Počet kapitol: 10 (9 787 slov)



Shrnutí: Kde končí nenávist a začíná láska? Jak snadné je překročit tuto hranici, a jde-li to tam, dá se i zpět? Aneb Elizabeth má plán, ale sejít z cesty je snazší, než si bude kdy ochotná přiznat.

Prohlášení: Povídka vychází z událostí do osmého dílu druhé řady. Nebere v úvahu žádné skutečnosti ani teorie, které budou rozvíjeny v dílech dalších. Všechny postavy, které k datu 28.12.2014 figurovali v seriálu The Blacklist stanice NBC, náleží jejich tvůrcům. Všechny přidané jsou smyšlené. Fan fikce nevznikla za účelem zisku. Píšu pro sebe, pro své čtenářky a pro zábavu.

V povídce se mohou objevit anglické výrazy nebo i celé věty, protože někdy je prostě originál lepší, výstižnější a vzhledem k předloze by překlad všechno zabil.



***6. NÁPRAVA? ***

Přemýšlela, co by měla udělat. Nepřišla na nic kloudného, ale stáním na palubě ničemu nepomůže. Rozhodla se vrátit zpět a čelit následkům svých rozhodnutí.

„Takže co teď?“ slyšela Tomův hlas. „Informace jste ze mě vymlátili, tak mě uškrtíte kravatou? Vystřelíte mi mozek z hlavy? Najdou mě zítra utopeného u mola?“

„Na potencionální mrtvolu máš celkem dost humoru,“ Red si otíral krev z rukou do ručníku, který si od něj poté vzala Mr. Kaplan.

„Hlasovala bych pro kravatu,“ řekla Elizabeth, aby je upozornila na svou pozornost.

„Copak, nemáš toho mučení dost? Kdybych věděl, že máš tyhle choutky, mohl se náš vztah vyvíjet úplně jinak,“ dopověděl Tom a poslal jí vzdušný polibek.

„Kecy,“ odbyla ho Elizabeth. Zoufale se bránila pohledu do Redových očí. Bála se, co v nich uvidí. Tak moc jí záleželo na tom, aby pochopil, proč to udělala. Aby to především správně pochopil.

„Lizzie, neměla bys tu být,“ promluvil po chvíli nepříjemného ticha Reddington.

„Ale ano, měla. Je to moje vina. Měla jsem ti o tom říct, jenže já jsem potřebovala vědět, co ví. Co ví o tobě, o Berlinovi, o mně. Nemohla jsem ho zastřelit, ani tehdy, ani teď,“ přiznala smutnou pravdu.

„A řekla bys mi o tom teď?“ vyslovil otázku, které se Elizabeth zoufale chtěla vyhnout.

„Můžeme si promluvit někde jinde?“ pokusila se o prosebný tón. Nechtělo se jí řešit tyhle věci před publikem. Nepochybovala o loajálnosti Dembeho, ani Mr. Kaplan, ale přítomnost svědků jí nepomáhala.

„Ne,“ zamítl Red rezolutně.

„Uf, už jsem se bál, že o tuhle podívanou přijdu. Nemá někdo popcorn?“ zašklebil se Tom.

„Jestli chceš žít o něco déle, tak mlč!“ varoval ho Reddington důrazně.

„Já nevím,“ nemohla mu lhát, už z principu ne. „Rayi, prosím, nech mě to vysvětlit,“ cítila se tak bezmocně. Smutný výraz v Raymondově tváři byl pro ni jako rána pod pás.

„Vy jste spolu spali?“ zarazil se Tom. Spíš než o dotaz se jednalo o konstatování skutečnosti. Red sotva znatelně vzdychl, vzal Dembemu z ruky pistoli a vystřelil.

„Příště budu mířit přesně,“ varoval Toma po několikáté. Sotva centimetr od jeho rozkroku zůstala v podlaze díra po kulce.

„Něco je se mnou prostě špatně. Jako bych byla uvnitř… rozbitá,“ do očí se jí hrnuly slzy. Jak má tohle napravit? Jak má říct, že na začátku se mu chtěla pomstít, ale teď už nechce.

„There´s nothing wrong with you,“ řekl Red klidně. Třemi kroky překonal vzdálenost mezi nimi a objal ji. „There´s nothing wrong with you,“ zopakoval šeptem do jejích vlasů. Elizabeth se k němu přitiskla tak pevně, jak jen mohla.

„Nech ho jít,“ ani teď nebyla připravená na nevyhnutelné.

„Oba víme, že to není možné,“ vrátil ji chladně zpět do reality. Aby trochu otupil hrany, políbil ji na čelo. Elizabeth se k němu znovu přitiskla a schovala tvář do záhybu jeho kabátu. Vdechovala vůni decentní kolínské a snažila si představit, že je úplně někde jinde. „Není jiná možnost,“ zašeptal a pevně ji stiskl. Sotva znatelně kývl na Dembeho. I když byl na revolveru tlumič a Elizabeth měla pevně zavřené oči, bylo nad slunce jasné, co se právě stalo. Rozbrečela se a vlastní nohy přestaly poslouchat. Navzdory Reddingtonově snaze ji udržet se sesunula k zemi. Ani tehdy sevření nepovolil. Líbal ji do vlasů a pokoušel se Liz ukonejšit. „Pojďme odsud,“ opatrně pomohl Lizzie vstát a vlastním tělem bránil výhledu na mrtvé tělo. Nepamatovala se, jak došla do vozu, kudy jeli, ani kde je teď. Stála u okna a dívala se ven na střechy domů. Stmívalo se a venku pršelo.

„Měla bys něco sníst,“ vytrhl ji z letargie Redův hlas.

„Nemám hlad,“ nelhala, jídlo bylo to poslední, na co měla teď chuť.

„Lizzie,“ přistoupil k ní. Cítila neuvěřitelnou úlevu, když ucítila polibek na rameni a Raymond stál za ní. Zády se o něj opřela a zavřela oči.

„Zůstaň se mnou,“ nic víc si nepřála.

„Zůstanu,“ objal ji.

„Napořád?“ otočila se k němu čelem.

„Tak dlouho, jak si budeš přát,“ usmál se. Podívala se na něj, a když se jejich pohledy setkaly, pohladila ho po tváři a spojila své rty s jeho. Doufala, že dokáže do jednoho polibku dát veškerou svou touhu a naléhavost.

„Lizzie,“ řekl znovu sladce její jméno.

„Zase musíš někam jít?“ nedokázala skrýt zklamání.

„Ne, jen chci vědět, jestli jsi si jistá tím, co se právě chystáš odstartovat,“ dával jí možnost vycouvat, dokud je ještě čas.

„Na co narážíš?“ zahrála si na nechápavou.

„Agentko Keenová, mám dojem, že jste se rozhodla zkoušet mou trpělivost a teď se pohybujete na hodně tenkém ledě,“ varoval ji.

„Můžu to nějak napravit?“ zeptala se a než odpověděl, rozepnula mu vestu.

„Překvap mě,“ vyzval ji a vyčkával. Udělala krok vzad a pomalu, po jednom si rozepínala knoflíčky na halence. „Připravíš mě o veškerou zábavu!“ zaprotestoval. Stála před ním jen v podprsence a kalhotách. Další krok nechala na něm. Svlékl si vestu a stejně jako ona před chvílí zdolával jeden knoflík na košili za druhým. Jen jeden rozdíl tu byl. On si tu svou nechal na sobě. Přitáhla si ho k sobě. Bylo nepředstavitelně vzrušující, když se její nahá kůže dotkla té jeho. Když cítila jeho polibky na krku, prsty bloudící po jejích zádech. Redův horký dech způsoboval, že jí naskočila husí kůže.

„Ne!“ zavrčela, když někdo, s největší pravděpodobností Dembe, zaklepal na dveře ložnice.


„Hned budu zpátky,“ slíbil Red a políbil ji na špičku nosu. Jenže nebyl. Ani za hodinu, ani za dvě. Elizabeth na protest zamkla dveře a zachumlala se pod peřinu, pevně rozhodnutá hned ráno odejít a už nikdy se s Raymondem Reddingtonem nesetkat jinak než pracovně.

8 komentářů:

  1. Další a další plány... má šanci se slečna poučit?
    Vendi, mohla bych tě poprosit o dodatečný překlad AJ částí pod povídku? Opravdu mi ty věty ani s pomocí překladače nedávají moc extra smysl.
    Děkuju Liz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. There´s nothing wrong with you :) znamená - Nic s tebou není špatně :)
      V seriálu k tomu patří tento obrázek.
      http://40.media.tumblr.com/8a6dc6105daae8fe16dbfa310bdab4ec/tumblr_neut8bFvCB1so2p7uo1_1280.png

      Měl by to být osmý díl druhé řady :)

      Vymazat
    2. Díky! :) Jak jedou překladače doslova, tak leckdy uniká kontext právě frází a já jsem raději, když mám přesný překlad. Liz

      Vymazat
    3. Nemáš vůbec zač :) od toho jsem tu :)

      Vymazat
  2. Ak chceš pobaviť bohov, rob si plány do budúcnosti.
    Nuž, bohovia čo ťahajú za nitky Lizzinho osudu si práve berú novú porciu pukancov a užívajú si zábavu.
    Ale Red je Red. Niečo vymyslí.
    Toma mi je normálne ľúto... Ale iný koniec zrejme dostať nemohol. Jeho happyending sa odsúva do inej reality...
    Vďaka, Vendi, za kapitolku a zas tu v nedeľu.
    nad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Tady máme názornou ukázku toho, jak plány v praxi berou za své.
      Red vždycky něco vymyslí, to je jeho podstata!
      Líto? Neblázni! Mně ne, leze mi na nervy od prvního dílu, ale dobrá, kdybych psala další povídku, budu... jemnější? :D
      Ahoj v neděli ♥

      Vymazat
  3. Ježíši, ty ženský, pořád by si něco plánovaly a pak se diví! Jsme zkrátka nepoučitelné :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě jsme na hlavu :) Mám k tomu něco dodávat? :D

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)