středa 18. ledna 2017

Pro zajímavost - Zpívající herci část první


Ne, že bych roupy nevěděla co dělat, ale prostě mě napadlo, kolik znáte herců, kteří zároveň zpívají a to celkem obstojně, ne-li přímo parádně? Je možné, že vás napadnou jiní, než mě. Nebo že je všechny znáte a naopak přijdete s někým o kom nevím já. Momentálně mám na papírku... moment... krásných 19 jmen. Ha, tak už dvacet, vzpomněla jsem si na dalšího! 21!

Jen jedno pravidlo - nepište žádná jména do komentářů, až u posledního dílku a schválně, jestli přidáme někoho dalšího a seznam rozšíříme. Takže diskuse v komentářích jen o uvedených jménech. Známe, neznáme, líbí, nelíbí, ať je větší legrace! 

Děkuji a jdeme na prvních pět pánů na holení!

houslový klíč a papírek odtud

A jak jsem na všechny na papírku přišla? Buď za to může náhoda, pátrání nebo ty herce znám a mám je ráda, takže jsem si o nich ledacos zjistila a sem tam pomohli i bráškové, kteří občas pošlou nějaký odkaz na písničku jen tak pro legraci :)

Číslo jedna - JEFF BRIDGES

Herec, který se narodil v roce 1949 a je znám např. z filmů Svět podle Prota, Dvě tváře lásky, Big Lebowski, Iron Man, Crazy Heart, Sedmý syn, Tron, R.I.P.D., Seabiscuit, Dveře v podlaze a další. 



Číslo dva - Patrick Swayze 

Nevěděli jste, že Patrick zpívá? On taky úplně zpěvák nebyl, všeho všudy podle všeho jen jednou a my neměli vůbec tušení, že za tou známou písničkou stojí zrovna on! Zjistili jsme to úplnou náhodou v pořadu Chart Show na jednom ze slovenských programů. A tedy, mrazí mě, protože je krásná a ten film... no kdo z vás nezná Hříšný tanec?!


Číslo tři - Steven Seagal

Zabili mu křečka a to neměli dělat... ano, jeho filmy jsou na jedno brdo, ale přesto je zbožňuji. A čím je starší (a ano, kulatější) tím se mi líbí víc. Jo, jsem divná! Jako první Američan založil v Japonsku školu Aikida. Sám ze sebe si udělal legraci ve filmu Machete a dál točí filmy, které kritici cupují, ale fanoušci milují, i když se na plátně valí, přesto  válí. A navíc učí americké policisty, jak se bránit útokům a postupovat při zatýkání či nebezpečí tak, aby protivníka zneškodnili. Dokonce je o tom dokumentární seriál. Máte rádi blues? :)


A jako bonus zmiňovaná závěrečná scéna z filmu Machete (není celá) - kdo má rád zdařilé parodie... jde do něj! (má stará recenze zde)


Číslo čtyři - Gerard Butler

Za tohoto pána může náhoda, respektive návštěva muzikálu Fantom opery, která mne přiměla zapátrat a najít i film, ve kterém zmiňovaný nejen hraje, ale i zpívá! A že mu to jde tak, až mi vstávají chlupy na zátylku! 


A jako bonus moje druhá nejoblíbenější písnička z Fantoma. První je Masquarade:


Číslo pět - Meryl Streep

Ano, zmiňovala jsem pět pánů na holení, ale jsou mezi nimi i dámy - i těm se podíváme na zoubek. Meryl jsem poprvé slyšela zpívat ve filmu Mamma mia! a tedy o tom bych se tu mohla rozepsat dlouze, neb ho zbožňuji a zpívá tam kde kdo. James Bond Pierce Brosnan (toho tady zbožňujeme), Colin Firth, Julie Walters, Christine Baranski a další. 



A bonus číslo tři miláček se sexy přízvukem Pierce ♥




Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)