středa 28. února 2018

Rozbalovák 1.

Co to bude? O co jde? 


Pokus o novou rubriku. Uvidíme, zda se ujme. Obecně bývají tyto druhy článků hojně sledované a navštěvované (o nárůstu komentářů si iluze nedělám), tak proč to neprubnout?! A bez dalších okolků jdeme mrknout, cože mi to přistálo dneska v poště!


Nejdřív bych si chtěla trochu zanadávat na Českou Poštu, ale v porovnání s jinými piškuntáliemi, které zpravidla vyvádí jinde, si vlastně ani stěžovat nemůžu. Ten poplatek třicet korun za změnu doručení z Na poštu na Do ruky... to je asi daň za bydlení v prdelákově, kde je pobočka daleko a navíc má otevřeno... no spíš nemá :)


Jako první zkontrolovala balík Baruška a koukám, že smajlík zakrývající adresu  si žije vlastním životem - naštěstí je to tak rozostřené, že je to jedno - příště líp, Vendulíno!

Děkuji tímto Nakladatelství Omega za zaslání dalšího kousku na recenzi. Jo, já vám neřekla, co to je? Rozbalujem!


Jako první vykoukla zadní strana. Že z toho stále nejste moudří? Tak já tedy přestanu dělat drahoty a ukážu vám i titulku, ať to odtajníme! aneb novinka, která vyšla minulý týden. Další info a hodnocení se dočtete v recenzi. (Odkaz sem hodím, až bude na světě - Klik pro přesměrování na recenzi)


Cestujte zpátky v čase – z roku 2009 do roku 1958 – a prožijte neuvěřitelný příběh krále popu. 

10 komentářů:

  1. Omega od nového roku posílá balík na poštu místo do ruky. Měnil se jim sklad a tak to je bohužel teď takto. To jen pro info :-)
    Ke knize gratuluji a užij si čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak proto - díky moc - já si říkala, proč najednou takhle, ale nevadí - těch třicet korun za to stojí ;-)

      Vymazat
    2. Není zač a máš pravdu, tohle za ty peníze stojí :-) Já mám tedy poštu min od baráku a to se vyplatí. Natěšená procházka tam a zpět :-D

      Vymazat
    3. :D tak to je pak krásný - já asi 3,5 km - navíc otvíračka naprosto jak se to hodí - a teď v zimě neudržují silnice (holt konec světa), takže je to hodně na draka - ale pošťačky jsou miláčkové - zpravidla volají, když jedou a na všem se domluvíme - tenhle balíček třeba předávaly tátovi na parkovišti u Lidlu, protože si jely koupit ráno svačinu a on jel zrovna na nákup! :D

      Vymazat
    4. Tak to je super. Já si tady taky na poštu nemůžu stěžovat. Malá vesnická, kdy balíky rozváží partnerova teta a když nejsme náhodou doma, tak volá nebo dá k jeho rodičům, co bydlí kousek od nás. Když jsem bydlela ve městě v paneláku, tak to byl horor. Málokdy do ruky a spíš byla snaženka.

      Vymazat
    5. To je fakt - ve městě se nenamáhají ani balíky nosit, natož zvonit - do schránky lísteček a dojdi si to vystát na poště hezky :D krásně zařízené :)

      Vymazat
  2. To už je devět let, co umřel? No potěš, to to letí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letí to neskutečně - za chvíli to bude rok, co umřela mamka :-/

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)