středa 2. prosince 2020

knihovna - V. Keeland a P. Ward: Boháč z Park Avenue


Záchrana má podobu erotiky...

Neboť přichází emočně a psychicky velmi náročné období aneb jsem jako Grinch – nemám ráda Vánoce – sahám ve velkém po erotické literatuře, která mi opakovaně pomáhá přežít. Takže po vzoru Stopařova průvodce galaxií nebudu děkovat za ryby, nýbrž za knihy!

Začalo to jako obyčejný den. Pak přišla drobná autonehoda. Chlap, s kterým jsem se srazila, řídil drahý vůz a byl naprosto okouzlující. Bohužel to byl také naprostý pitomec. Pohádali jsme se, kdo za to může, a jak už to tak chodí, počastovali jsme se spoustou jmen. Nakonec přijela policie a my jsme se vydali každý svou cestou. Zbytek vyřídí pojišťovny. Spěchala jsem na pracovní pohovor — na toto místo jsem se těšila. Mé nadšení se změnilo ve zklamání v okamžiku, kdy se objevil člověk, který se mnou měl pohovor provádět. Byl to chlap od té nehody. A kruci! Jasně, takže to místo nedostanu.

Z mě neznámého důvodu tyto dvě dámy spojily své autorské síly. Vi Keeland zbožňuji a k Penelope Ward mám spíše vlažný vztah. Sama o sobě mě nenadchla, proto jsem pokaždé docela rozpačitá, pokud sahám po knize od nich obou, nicméně například Nesnáším tě je docela sranda, takže nakonec proč ne!

 „…Bree se usmála. „Máš ráda výzvy.“

Usrkla jsem vína. „Mám ráda upřímnost. A krása je největší lež ze všech. Lidi se na tebe dívají, vidí zevnějšek a řeknou si, že uvnitř jsi stejná. Ale zrcadlo neukáže, kdo doopravdy jsi.“…“

Jméno Soren mi po přečtení (zatím) dvou knih od Tiffany Reizs nikdy nebude znít stejně – to jen taková rýpavá vsuvka pro zajímavost. Boháč z Park Avenue vám dodá přesně to, co zejména já od erotiky očekávám. Vtip, jiskření, svádění, koketování, sem tam decentní vulgarismus, špetku nějakých emocí… čte se výborně, stránky ubíhají ani nevíte jak, dialogy fungují, chemie mezi postavami je zcela očividná, zdatně přicmrndávají i vedlejší hrdinové.

 

Jako bonus dostanete k závěru solidní vyndávku, která se za mě rozhodně čekat nedala, a za to velký palec hore, neboť neklišé zápletky či vsuvky nebo dramata jsou čím dál vzácnější. Pokud čtete více erotických knih za sebou (možná to platí i u jiných žánrů), hodně rychle se přejíte a začnete mít pocit, že vás nic nepřekvapí a autoři vás spíše rozčilují, než baví, protože zdánlivě kopírují jeden druhého a originalita je nedostatkové zboží. O to víc jsem nadšená, pokud narazím právě na něco, co mě překvapí.

 „…Odpovědí mi byl úsměv od ucha k uchu. „Jsem tak šťastná, Hollisi.“

Zavrtěl jsem hlavou. „Buď šťastná někde jinde. Mám práci.“…“

 Bobečky v epilogu mi to nadšení zase trochu ochladily – to abych radostí neskákala moc vysoko. Sečteno podtrženo bez dalších odstavců si Boháč odnáší solidní čtyř a půlku. Pár drbků bych našla, ovšem spokojený výraz mi vážně až do závěru zůstal. 

Autor:  Vi Keeland, Penelope Ward

Nakladatelství:  Baronet (web)

Žánr: erotický

Rok vydání: 2020 (rok vydání originálu 2019)

Počet stran: 376, ebook ve formátu epub  315

Série: není

Překlad:  Antonie Králová

Za zaslání recenzní eknihy mnohokrát děkuji Zuzance a eshopu Palmknihy.cz - má první a zároveň nejdéle trvající spolupráce – snad k oboustranné spokojenosti!


4 komentáře:

  1. Ani kdybych chtěla, Vánocům se nevyhnu. Chlapci chtějí strojit stromeček už teď :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ehm... jak bych ti to jenom řekla... u nás je stromeček od prvního adventu :D

      Vymazat
    2. Podlehla jsem. Zdobili jsme v sobotu, jeden maličký je v pokojíčku, druhý velký je v obýváku :D.

      Vymazat
    3. My se zítra chystáme zdobit dole u dědy :) náhodou je to krásný, tak proč ho nemít co nejdéle :)

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)