pátek 10. ledna 2014

Výzva 10 - Mouchou v ředitelně


Podrobnosti

Kategorie: Jednotlivé výzvy
 Zveřejněno: 27. září 2013

Téma: „Mouchou v ředitelně“
Autorka výzvy: Vendea - sama jsem si to vymyslela, tak bych měla taky něco napsat! :D

Specifikace výzvy:
Víte, co všechno taková moucha už viděla? A co vyslechla? Nad čím musela přimhouřit svá kukadla a co jí donutilo, aby jí málem vypadly z důlků? Zkuste nám to přiblížit…
Párování/nepárování libovolné, nálada příběhu rovněž.

Pokud vás zajímají další výzvy, ať už čtenářsky nebo autorsky, pak zavítejte na hpdrabbles

A nyní již mé podání k tomuto tématu:



Počet slov: 100

Betace: Claire

Tohle místo mám nejradši… je tu tolik blýskavých předmětů a ten stařík, který tady tráví většinu času, sem tam zanechá nějaký chutňoučký drobeček… má ale poměrně omezenou chuť. Samý citron, ale neberte to, když se vám to samo nabízí… ani pití není úplně špatný… žlutý, sladký, voňavoučký… chodí sem za ním spousta lidí, nejčastěji dva… vysoký, černovlasý… nikdy jsem ho neviděla v jiné barvě než v černé… krásně voní… sedám mu na hlavu a on se po mně sem tam ožene… vždycky nasaju tu neidentifikovatelnou vůni… a pak ještě postarší dáma… většinou má nějakou hučku na hlavě… voní po whiskey.



1 komentář:

  1. jako autorce mi i "obyčejný" smajlík neskutečně zvedne náladu :) :) :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)