středa 4. března 2015

Mission: (im)possible puzzle


Dnes atypicky ve středu. Nahromadily se mi povinnosti všeho možného i nemožného druhu a jsem v časovém skluzu. Máme tu sice již březen, ale to nebrání tomu, abych se vrátila k jednomu úžasnému vánočnímu dárku. Díky Ježíškovi Wixie jsem stála před výzvou, které se jednoduše nedalo odolat



Už když balíček přišel, tak jsem tušila, co by v něm mohlo být. Slíbila jsem však, že vydržím do Štědrého dne a vydržela. Čekalo na mě trojité překvapení v jednom balení:

1. puzzle, které zbožňuji
2. milovaný Londýn
3. největší počet kousků, jaký jsem kdy skládala a zároveň rozdělení obrázku do více částí. Zatím jsem totiž vždy měla jen jeden kompletní obrázek a max 1500 dílků


Nevím, jak skládáte puzzlíky vy, ale já si je nejdřív přeberu a vytřídím krajní kousky. Sestavím okraj a pak třídím podruhé... na několik hromádek... červené, budovy, černé, modré a tak dále a tak dále ☺


Po roztřídění vyvstal menší problém... nedostatek místa... obvyklá podložka byla úzká a druhá krátká. Nakonec jsem si poradila, ale zablokovalo mi to skoro polovinu pokoje  a nedalo se to přenášet ani otáčet ☺


Skládala jsem cca týden. Ne v kuse! Aby si někdo nemyslel, ale vždycky tak hodinku večer. Obdivuji někoho, kdo u toho dokáže sedět, dokud to nesloží. Mě by to přestalo bavit. Takhle jsem se tím po dlouhém dni uklidňovala a relaxovala.


It´s done and I´m done too ☺

Dalším bobříkem bylo otočení puzzle, abych ho mohla podlepit. Nepřejte si slyšet slova, která zněla pokojem. Nešlo to. Musela jsem obrázek po sekcích opatrně rozebrat a až potom otočit a podlepit... někde v polovině mi došla izolepa! Ale po všech peripetiích visí v chodbičce, kudy každý den x krát chodím. Mohla jsem ho nechat zarámovat. Vzhledem k velikosti bych nechtěla znát cenu skla ☺ Už teď se těším na další puzzle, které mám v záloze - výzev totiž není nikdy dost!

Krásný den vám přeje,

vaše Vendi ♥

8 komentářů:

  1. něco mi říká, že za ten skluz může tak trochu Alan... Red... i já :-D jsem velmi ráda, že tě to potěšilo ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já, ty i oni dva! :D ale taky práce, nálada a únava :D potěšilo a ohromně! :)

      Vymazat
  2. No dievča, mne by došli nervy po vyskladaní rámu :D
    Len jednému nerozumiem, prečo podlepuješ puzle izolepou? Ja teda nie som odborník cez tie malé potvory, ale my sme ho zhora poliali duvilaxom, rozotrela som ho rovnomerne po celom povrchu starou plastovou kartou a keď duvilax vyschol, puclíky boli ako za sklom a držali pokope.
    No nič, prajem pevné nervy pri ďalšej porcii zábavy :D
    nad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D proč podlepuju? Protože to tak dělám vždycky :D a žádný lak nebo lepidlo mi do pokoje nesmí, vadí mi ten smrad a navíc. Nemám to vyzkoušené, takže se toho bojím. Radši zůstanu u osvědčené izolepy :D magor prostě :)

      Vymazat
    2. Nádherný puzzle. Děláš dobře, že je polepuješ izolepou. Já jsem vyzkoušela lepidla, která byla v krabicích přiložená a za čas se to začalo loupat a šel s tím dolů i obrázek. Já podlepuju nalepovací tapetou a drží to bezvadně. Martina

      Vymazat
    3. vidíš - tapeta! Skvělé, to vyzkouším na dalším - díky, Marti :)

      Vymazat
  3. Na puzzle mám úplně stejný mustr, nejdřív okraje a pak hromádky s barvičkami :-).
    Já mám puzzle zakázaný, protože to je mor a já bych to pak chtěla všude věšet :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D mně jich v pokoji visí pět a teda... teď se chystám na jedno speciální, které na tu zeď pověsit musím, i kdybych nechtěla :D :D

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)