středa 26. srpna 2015

knihovna - S. Day: Nemravné známosti

knihovna - S. Day: Nemravné známosti


Než se pustím do série Crossfire, chtěla jsem přečíst vše, co je u nás od této autorky k dostání, abych se vyhnula přešlapu s Padesáti odstíny... proto jsem tu s recenzí na další kousek, tentokrát tři povídky v jedné knize. Povedlo se?






Originální název: Scandalous liaisons

Rok vydání v ČR: 2014
Rok vydání originálu: 2014


Počet stran: 329


Žánr: sex a erotika, romantika


Vydal: Pavel Dobrovský – Beta s.r.o.

Překlad: Adéla Bartlová


Tentokrát jsem sáhla do vlastních zásob. Knihu jsem pořídila na osvědčeném webu Knihy.abz.cz za 254,- Kč. E-book se dá pořídit přibližně o 60 kaček levněji. Heureka napoví

Tady můžete do knihy dokonce nahlédnout ;-)

Anotace z knihy.abz.cz:


V knize Nemravné známosti se skrývají tři romantické, smyslné povídky z prostředí předviktoriánské Anglie, která nebyla zdaleka tak nevinná, jak vypadala. Jejich hrdinky, slušně vychované mladé aristokratky, se setkávají s muži, ke kterým by se za normálních okolností ani nepřiblížily, a zjišťují, že pro srdce společenské mantinely neplatí. Olivia Merricková, dcera obchodníka, se provdá za muže, jehož jí vybral otec, a teprve po svatbě se dozvídá, že její manžel je ve skutečnosti proslulý a velmi mužný mořský pirát známý pod přezdívkou Fénix. Lady Julienne La Coeur se dopustí skandálního přestupku, když v pánském přestrojení pronikne do klubu pro gentlemany, kde ji ovšem nachytá jeho majitel, proslulý zpustlík Lucien a ke svému nemalému překvapení se do odvážné dámy zamiluje. Hrdinou třetí povídky je Juliennin bratr Hugh, jemuž zamotá hlavu krásná a nezávislá Charlotte, kterou najde na tom posledním místě, kde by hledal nejen krásu, ale i lásku.



Vendi recenzent amatér:


Očekávání: 

Jak to říct slušně... Prostě průměrně kvalitní čtení s předem jasnou zápletkou. Psala jsem to už u předchozí recenze na Sedm let hříchu. Všichni víme, proč tyhle knihy čteme. Zejména kvůli erotickým pasážím. Tak to prostě je a není důvod se stydět. Čekala jsem příběh, který zhltnu jedním dechem, bude mě bavit a ne iritovat.

Skutečnost:

S. Day umí... její styl psaní mi vyhovuje. Nemám potřebu rvát si vlasy, ani vyhodit knihu oknem. 

První příběh byl jemně odfláknutý. Jasný od samého začátku a šlo jen o to, zda to autorka nezabije. Nezabila. 

V úvodu se může zdát, že každý příběh je jiný. Překvapilo mě, že spolu souvisí. Nijak úzce, přesto souvisí. Dodalo to všemu nepatrný další rozměr. S druhým a třetím příběhem si autorka víc vyhrála a byla radost je číst, protože vyjma jiskření mezi hlavními postavami, došlo i na propracovanější a napínavější zápletky. I tak je ale škoda, že šlo jen o povídky. Nápady si rozhodně zasloužily delší zpracování. Rozhodně měly potenciál a S. Day to umí i lépe. 

Dá se tedy říct, že co část, to vzestupná tendence, čili třetí se mi líbila úplně nejvíc. Až mi bylo líto, že jsem ji zhltla za dva večery. Ano, jsem na hlavu, ale od této dámy bych si klidně přečetla i tlustší knihu. 

Před sérií Crossfire mi zbývá ještě jedna u nás sehnatelná knížka. Tak uvidíme, zda si i ta zaslouží čtyři kachničky z pěti ;-)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)