pátek 24. června 2016

knihovna – Ch. Lauren: Vášnivý svůdník

knihovna –  Ch. Lauren: Vášnivý svůdník


Čtecí krize zažehnána! I tak by se to dalo říct. Nebo jinak… po měsíci a kousek doma (díky za ty dary) zpět v nemocnici. Na jak dlouho? To se s určitostí neví. Může to být na týden stejně jako na dva měsíce.  O tom potom. Dnes jdeme recenzovat dočtenou knihu.  Proč jsem si ji vybrala? Jaká byla? Půjdu do pokračování? Jdeme na to!

zdroj obrázku klik


Originální název:  Sweet Filthy Boy

Rok vydání v ČR2015
Rok vydání originálu: 2014

Počet stran: 368
(moje čtečka ve formátu epub píše 291 stránek )

Žánr: erotický
série: Wild Seasons, díl 1.

Vydal:  Jota
PřekladKvěta Kaláčková

Za poskytnutí recenzního e-booku děkuji webu palmknihy.cz . Pořídit ji tam můžete za 229,- Kč nebo se podívat po klasické knize jako takové, kde se cena pohybuje v řádu 250,- Kč bez poštovného. Heuréka vám napoví.


zdroj obrázku klik

 
Anotace z databazeknih.cz:


Po divokém víkendu ve Vegas, kde zapíjí promoci, vyděšená budoucností, která je jen únikovou variantou, udělá Mia Hollandová nejbláznivější rozhodnutí svého dosavadního života: vyrazí s Anselem Guillaumem - svým sladkým, nemravným úletem - na léto do Francie. Jen tak si trochu... zadivočit. 

Když za provokací a přetvářkou objeví první nefalšované city, dosavadní nezávazné dobrodružství se začíná rozplývat a Mia se musí rozhodnout. Patří do starého života, nebo do toho podivného nového, který se odehrává doslova a do písmene na druhém konci světa?

Vendi, recenzent amatér:



Očekávání:
Co vám budu povídat, prostě erotický román pro ženy. Nic víc, nic méně. Po dvou knihách z jiného žánru jsem se chtěla vrátit k něčemu lehčímu (Podsvětí, Třináct relikvií), co nebude mít přes tři sta stránek a bude to rychle utíkat.

Skutečnost:
Nečekejte nic světoborného. Autorské duo píšící pod pseudonymem Christina Laurent má prý na svědomí cosi s názvem Božský bastard. Humbuk kolem této série mě jaksi minul. Nevylučuji však možnost, že později rozšíří mou sbírku románů tohoto žánru.
Jak dnes začneme…

Zaprvé: kniha se četla skoro sama. Je to ten typ příběhu, kdy se na začátku začtete a máte potíže zastavit, protože si to prostě plyne tak nějak samo a příjemně ubíhá. Klidně by se dala zhltnout za odpoledne a večer. Mně vystačila na večery tři, neboť tak dlouho v kuse pozornost bohužel neudržím, abych ji dala na jeden zátah.

Zadruhé: kdesi (nevzpomenu si kde) jsem četla výhrady k hlavní ženské postavě. S tou jsem osobně problém neměla. Za to hlavní pán – Ansel – ten mi občas nepatrně pil krev. Proč? Zaprvé se mi nelíbilo to jméno. Zadruhé mi přišlo, že má nějaký problém a nemohla jsem přijít na to jaký. Prostě mi na něm něco nepopsatelně nesedělo. Zřejmě jsem ho čekala staršího a charakterově jinačího. Nevadí, popojedeme.

„…“Dám si další dva panáky a tu zrůdnost, co pije kamarádka.“ Ukazuje na Lolu, která usrkává šlehačku z povrchu děsivě neonového koktejlu. Barman se tváří nechápavě, ale potom mu to dojde: „Takže dvě whisky a jednu děvku na trampolíně.“…“

Zatřetí: kniha má být prvním dílem série. I konec si autorky nechaly pootevřený, leč druhý díl se věnuje přítelkyni hlavní postavy, takže smůla, vážení. K tomu zmiňovanému konci – ten mě naštval. Příběh by zasloužil alespoň 50 stránek navíc, aby byl závěr víc dotažený a dokončený. Takhle to bylo uspěchané a nedodělané.


Dávám tedy tři kachničky z pěti, protože mezery byly a rezervy rovněž. Zároveň, pokud hledáte důkladně a podrobně popisované erotické scény, jděte do ní. Mně osobně tento styl moc nevyhovoval. Reynard, Dayová nebo Palmerová mi sedí daleko lépe. Tady to bylo až příliš podrobné a roztahané, až jsem měla tendence přeskakovat a to vážně nedělám ráda. 


4 komentáře:

  1. Já četla to ho Božkýho bastarta a taky nic moc, zase v nemocnici taky nemáš chvíli klid, tak ti přeji at už je to naposled a zdavíčko se konečně dostaví v plné síle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) snad to tentokrát nebude na tak dlouho, ale uvidíme :)

      Vymazat
  2. Tohle není můj šálek kávy, ale to je můj problém :D, spíš ti chci popřát hodně zdraví, ať jsi co nejrychleji venku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí, třeba se trefím příště :D Doufám, že tu dlouho nebudu, uvidíme, jak se to vyvrbí tentokrát, děkuji ;-)

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)