středa 15. března 2017

Knižní seznam přání 2017


Ano, já vím, že už je polovina března, ale čekala jsem, až se u některých knih potvrdí vydání a taky jsem se k tomu prostě dřív nedostala :) Dost výmluv, jdeme se na to podívat!



1. Sylvain Reynard - Temný Říman

Ano, je to tu - série bude kompletní. Volejte třikrát sláva a polibte zemi... no dobře, tak ne tak zhurta! Vychází 15.4. pod křídly nakladatelství XYZ, které spadá pod Albatros. Koupit můžete např. na Knihy Dobrovský a já tleskám nadšením, protože mě tahle série neuvěřitelně baví a po Raven už se mi opravdu stýskalo. Cena 268,- Kč a 304 stran. Zajímavé je, že Dobrovský uvádí vydání patnáctého a vydavatelství až dvacátého :D


2. Linda Castillo - Ztracené děti

Opět další rozečtená série. V případě této pořadí dílů nehraje roli a nebýt další, vlasy si rozhodně nervu, přesto jsem ráda, protože první dva byly za pět kachniček a třetí za čtyři. Vydává Moba 23.3. 320 stran za 263,- Kč.


3. Christie Golden - Kacířství

V pořadí devátá kniha série Assassin´s Creed, tentokrát však ne z pera Olivera Bowdena, nýbrž od ženské autorky. Vůbec ji neznám a netuším, co má za sebou a jaká jsou hodnocení a preventivně si nic z toho prozatím nebudu hledat, abych nebyla ovlivněná. Trochu se bojím, ale uvidíme. Vydáme se prý do doby Johanky z Arku. Již vyšlo u Fantom Printu. 288 stran za 195,- Kč. 


4. Darynda Jones - Pátý hrob...

Tak tady zatím důvod k jásotu není, neb o vydání tamtamy mlčí. Pokud by pátá kniha o Charlie Davidsonové vyšla, pak pod křídly Dobrovský Beta, který má na svědomí díly předchozí a do těch jsem beznadějně zamilovaná. Tedy do prvních tří, čtyřka na přečtení čeká. Nedělám si však iluze, že by u nás série vyšla kompletní, neboť v říjnu tohoto roku se očekává vydání čísla dvanáct! A je s podivem, že podle recenzí a názorů autoka ani příběh neztrácí grády!

5. 2x Julia Quinnová

Od této autorky už jsem přečetla dvě série a dvě na mně čekají. A protože píše dobře, navíc se děj zpravidla odehrává v Londýně a jeho blízkém okolí, pak je jasné, že i na další knihy si dělám zálusk. I když ty předchozí jsem sháněla po všech čertech, aukcí, bazarech a antikvariátech, neboť byly již starší. S knihou Za vším hledej Bridgertonovi se vrátíme k rodině z první série, která čítala osm dílů. Vychází 13.3. a cena za 280 stran cca 260,- Kč. Druhá kniha má název Tajnosti sira Richarda. Předpokládané datum vydání 5. 6. a cena za 296 stran cca 260,- Kč. Někde se objevuje název jiný a sice Tajnosti sira Richarda Kenworthyho, tak uvidíme, jaký bude ten finální. Obě knihy vydává Ikar, který patří do skupiny Euromedia Group

6. Jasinda Wilder - Beta, Omega

Zůstaneme u Ikaru a znovu je tu odstaveček s otazníkem. Od Jasindy jsem četla knihu první z této série (Alfa) a moc se mi líbila. Příběh sice skončil tak, že pokračování není nezbytně nutné, jenže anotace zní slibně. Na mail, zda Ikar vydá další dva díly i česky (v případě nouze nejvyšší vyšly ve slovenštině a dají se koupit i nás, jenže cena je cca 500,- Kč za jeden), mi odpověděli, že se rozhodnou na základě prodejů dílu prvního. Mno, takže vím, že nic nevím a trpělivě čekám. Však mám stále více knih než volného času na ně, pročež se nemusím jít nutně věšet na nejbližší příhodný strom.

Takže, vím, jak se to jeví. Jedna detektivka, jedno lehké fantasy, dvě, když počítám i asasíny a jinak samá  červená knihovna. Ano... zřejmě stárnu a blbnu. Jinak si to neumím vysvětlit, ale v současné době čtu dvě knihy a z nich ani jedna není červené barvy, tudíž mi snad bude odpuštěno. A co vy? Máte vyhlídnuté nějaké kousky, které letos vyjdou? 

4 komentáře:

  1. Ale tak se pořád neomlouvej za momentální převahu červené.... to se děje každému, v určitých životních etapách se mění vkus a nebo existuje potřeba určitého žánru. Je to tak, jak to je.... :-D
    Já sice osobně seznámek nemám, ale doma u nás existuje - prostě na to mám lidi :-D - dcerka je nechutně precizní, a ačkoliv nemáme totožný vkus, na hodně titulech se sejdeme. Ovšem u nás již druhým či třetím rokem frčí severská detektivní a thrilerová tvorba, kterou ty obcházíš obloukem coby silně rozplemeněnou. Taky bychom měly zájem o další díl Hry o trůny - knižní variantu - kdyby ovšem autor nebyl tak líná lemra, že je už ve čtyřletém skluzu :-((
    A kdybych si náááhodou nevybrala u ní, tak mám ještě druhý "rybníček" k výlovu - tvé recenze tady na blogu...takže děkuji, že v této rubrice přidáváš často a pravidelně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Důležité je, že je kde brát inspiraci a snad jsou tipy na obou stranách k užitku. Ano, já a můj blok ohledně severské literatury - s tím nic nenadělám, ale babi hltá také, sice ve formě mluveného slova, ale ujíždí na nich i za mě :)
      No jo - George si dává notně na čas - tolik věcí k rozptýlení, vydává neustále něco bokem, ale aby pohnul zadelí, to ne :)

      Vymazat
  2. Tý jo, až se stydím, moje momentální bilance jsou za minulý rok celé tři knihy. Jde to se mnou z kopce :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není důvod :) a jak navíc naznačují okolnosti, teď nějakou dobu budou knížky to poslední na co budu mít sílu a myšlenky

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)