úterý 20. října 2020

domácí kino #9

Plním seriálovou výzvu část druhá!

Posunula jsem se na krásných 60% a ano, ještě mi pořádný ranec chybí. Nicméně pro vás mám dalších pět kousků lomeno tipů. Plníte výzvu? Sledujete seriály? Jaký je váš top žánr? Natáčí se toho tolik, i když teď, vzhledem k opatřením, trochu méně. I tak je toho ale k dispozici pořádný kopec... nebo hora? Prostě hodně. Tak bez dalších okolků jdeme na tipy:

O co v seriálové výzvě jde, zjistíte v článku od pořadatelů - tady! 

Jak jsem si vedla v předchozích ročnících? K jednotlivým shrnutím najdete příspěvky vpravo v menu 

A teď už k dnešním "objevům"!

Technická - kliknutím na obrázek se dostanete k podrobnějšímu infu k danému seriálu ;-)

1. Eastwick

Film z roku 1987 Čarodějky z Eastwicku, kde hlavního padoucha hraje Jack Nicholson, je u nás v rodině naprosto legendární. Milujeme ho. Objevit seriál byla naprostá pecka... Ale když jsem zjistila, že je vše podle knihy, to jsem teprve skákala radostí - ulovila jsem ji v online antikvariátu za 30,- a druhý díl(Vdovy z Eastwicku) za 60,-. Paráda! Seriál už taková paráda není. Tedy - je zajímavý, dobře natočený, ovšem je znát, že je z roku 2009 a bohužel mu byla schválena jen první řada. Ohlasy zřejmě nebyly tak strhující, což je škoda, byl rozhodně koukatelný. Vzhledem k faktu, že další díly nejsou, zasekla jsem se v polovině řady a nechce se mi koukat dál a domýšlet si, co by mohlo následovat... raději ten čas věnuji právě knize. Ovšem odškrtávám si příčku číslo jedna: Pilot seriálu, který začíná na stejné písmeno, jako je tvé 2. písmeno z nicku - čili E.

2. Adventure Time

Najít pilot seriálu z roku 2010 není tak snadné, jak by se na první pohled mohlo zdát. Naštěstí se podařilo a našla jsem dokonce animák. Ty mám poslední dobou hodně ráda. I délka dílu 11 minut je ideální. Méně už styl humoru, který mi úplně nesedl, ale ještě mu dám šanci, protože oddechovky jsou teď potřeba víc než když jindy. Jaký animák u vás vede? A sledujete nějaký méně známý?

3. Snowpiercer

Ledová archa - seriál z letošního roku a hotový bod číslo 12: Pilot seriálu podle komiksu. Před časem mi děda vyprávěl o filmu, který má stejný název. Zatím ho mám na seznamu a ještě jsem se k němu nedostala, nicméně jsem zjistila, že ve druhé řadě bude hrát Sean Bean a všichni víme, že najít pro Seana roli (filmovou i seriálovou), ve které hned nezemře, je celkem fuška, proto jsem zvědavá - mám ho ráda. No a tím mi vzniká soukromá výzva shlédnout 11 dílů první řady. Mám za sebou dva. 45 minut na epizodu je pro mě trošku zabijácká délka a seriál je kvůli tomu dost roztahaný a trochu nudný. Leč námět patří k těm poutavějším, proto uvidíme o pár epizod později...

4. Marie Terezie

Dobře... tvrdila jsem, že předchozí kousek je celkem utahaný a nudný... no, tak Marie Terezie je ještě nudnější. Hlavní taháky jsou dva - Vojta Kotek, kterého můžu, a jméno vladařky, která má v historii své důležité místo. Bohužel jsem zatím zvládla jen první díl a nikterak mě to netáhne k dalšímu. Uvidíme, co udělají dlouhé zimní večery, nic není ztraceno a splněn mám bod 13. Pilot historického seriálu.

5. Russian Doll

Dnešní poslední tip je asi zatím největší pecka tohoto roku. První řada má jen osm dílů, přičemž jeden díl je dlouhý 27 minut - naprosto ideální - námět je navíc dost mysteriózní a sedla mi i hlavní hrdinka. Těším se na druhou řadu, která by být měla. Otázkou je kdy. Natasha Lyonne je nejen představitelkou hlavní role, podílí se i na tvorbě seriálu a tím mi umožnila splnit bod s číslem 15: Pilot seriálu, jehož tvůrcem je žena. A já děkuji Seriálové výzvě za další skvost, který mě bavil! Proto mám výzvu ráda. Objevuji díky ní kusy, které bych za jiných okolností přešla bez povšimnutí. Kde berete inspiraci na seriály, filmy nebo i knihy vy?

Těším se u dalšího dílu domácího kina na viděnou! Vaše Vendi ;-)



4 komentáře:

  1. Znám jen Marii Terezii. Měla jsem to jako kulisu a docela se mi to líbilo, ovšem v momentě, kdy se krásná mladá a praštěná Marie transformovala do prostorově výraznější panovnice, jsem na další díly nekoukala, vůbec mi tam ta druhá herečka neseděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to bavilo, ale nakonec upadla v zapomnění skrz velký počet seriálů na seznamu, které mají přednost - tak třeba se k ní ještě dostanu, protože mám ráda Kotka :D

      Vymazat
  2. Russion Doll skvělé i pro chlapa. :) Jinak cením tyhle výzvy. Na čem na to koukáte? Já si na to doma zařídil takové drobné kino. Ale jsem spíš filmový člověk než seriálový. :) Takže mám v jedné místnosti takový kinosálek s plátnem pro pět lidí. Prostě dva gaučíky, ať se nemačkáme. Jen mě tam teď zlobí akustika, ale měření srozumitelnosti to spraví. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos ve výzvě pokračuji - seriály se tedy asi neobjeví v samostatném článku, ale v domácím kinu - i když uvidím, ale rozhodně mě to baví a jsem tedy žabař, protože koukám úplně obyčejně na notebooku :D

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)