sobota 17. července 2021

knihovna - P. Kubašková: Tajemství stříbrné čarodějky

Vítejte již podruhé v kouzelném světě malostranských čarodějek!

Nakladatelství Epocha na to jde dobře. Zabalí knihu určenou primárně pro mládež do nádherné obálky s příjemným antistresovým povrchem, který ocení spíše dospělá část populace. Nekecám – kolikrát mám knihu na klíně a místo čtení úchylně přejíždím bříšky prstů po plastické obálce.

Ilustrací se, stejně jako u prvního dílu Čarodějky malostranské zhostila Striga, a opět parádně. Za mě by snad ani obrázkový doprovod nebyl potřeba. Děj sám o sobě je naprosto perfektní, ale dobře. Oku lahodí, když se má čím pokochat. Navíc u mládežnického titulu nějaké to ilustrační rozptýlení očekáváme a rovněž uvítáme.

Vzdychla jsem. „Já vím. Nebo můžeme jet vlakem, ale bude to asi složitá cesta.“
„Pokračuj,“ zavelel Teo. „Nějakej čert zná zkratku?“
Řekl to s takovou samozřejmostí, jako bych mu sdělila, že půjdeme za dvě hodiny koupit rohlíky.

Po dočtení jedničky se mi s postavami neloučilo dvakrát snadno. Návrat k nim byl tedy nevyhnutelný a rovněž nezbytný. Ano, důrazně doporučuji dodržet pořadí. Ne, nebude vám nic moc chybět. S trochou fištróna si podle indicií předchozí domyslíte, nicméně se ochudíte nejen o detaily, ale i o zážitek, takže nehrajte marvan, nesekejte patky a koukejte se hezky pustit do obou knih a klidně po sobě. Buďte frajeři, dejte si maraton! Pro celou recenzi klik na banner ↓↓↓




Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)