sobota 3. června 2023

Recenze - M. Moreland: Ronanovo srdce

Už je tady zase!

Melanie Moreland je tu s dalším dílem série ABC Corp a já přemýšlím, jak uchopit recenzi, abych se neopakovala nebo nevykrádala sama sebe! Moderní romance s erotickými prvky a příjemnou obálkou přináší příběhy druhé generace Vested Interest. Že netušíte, oč jde? Tak si pojďme místo okecávání dát konečně recenzi!

Ronan Callaghan je nejstarší z trojčat, i když jen o pár minut. Celý život se staral o své bratry, nikdy nebyl vnímán jako individualita.  Když se jeho bratři vydají vlastní cestou, cítí se sám a zmatený. Pak ale potká Beth. Servírku, která ho vidí takového, jaký je. Bez jeho bohatství či rodiny. Ženu, která ho chce jen pro něj samotného. Uchvátí jeho srdce, ale jak se Beth zachová, až zjistí pravdu, kterou skrývá? Když se  Ronanovy dva životy střetnou, musí najít správnou rovnováhu a přesvědčit Beth, že je stále tím mužem, do kterého se zamilovala.

Byli jednou tři vysokoškoláci, které spojila náhoda, a vzniklo přátelství na celý život. Tihle krasavci založili investiční společnost BAM (Bentley, Aiden, Maddox). Časem k nim přibyli další, protože tak už to chodí. Lidé do našeho života přichází a zase odcházejí. A když vyrůstáte bez rodiny se spoustou překážek, víte naprosto přesně, co byste si přáli pro své děti a nejbližší. BAM zkrátka drží při sobě a tak se ti, kdo byli zmíněni v sérii Vested Interest (např. Van, Reid, Sandy, Halton) prolínají i s touto sérií.

Aby také ne, když hlavními hrdiny jsou potomci kravaťáků z BAM. Ještě se v tom orientujete? Pokud jste sérii Vested Interest nečetli, asi to úplně nevadí. Jen se může stát, že vám některá jména nebudou nic říkat. Ronanovo srdce je druhý díl série ABC Corp a můžete s ním klidně začít, abyste zjistili, zda vám styl Melanie Moreland sedí. I když je na to spíš vhodnější některá z jednorázovek (např. Struny srdce, Vytočenej na Maxx).

Mně jednoduše ta propojenost, sounáležitost, provázanost a sladkost baví. Těším se na každou další knihu a příběh, protože vím, že jakmile potřebuji oddech a sázku na jistotu, je tady Melanie Moreland a tento svět galantních můžu s neuspokojitelným apetitem. A teď, prosím vás, nemám na mysli sex, i když ten se taky v rozumné míře objevuje. Melanie Moreland v této sérii přináší mužské hrdiny, kteří milují jídlo, své rodiny, ale také chybují a mají mouchy.

V každé z knih se vždy otvírají i vážná témata. Ronanovo srdce se zaměřuje na ztrátu důvěry, zradu, úmrtí nejbližších a hledání vlastní identity. Líbí se mi emoce, které ve mně čtení vyvolává, stejně jako fakt, že nedokážu přestat. Jakmile se začtu, je mi jedno, kolik je hodin a že musím ráno vstávat. Chci se ponořit, chci se usmívat, culit, vrtět hlavou a žasnout.

Ano, je to až absurdně přeslazené, já si to však beze studu užívám. Erotika je přiměřená, detailní, ale ne nijak vulgární nebo zbytečně až rušivě rozpitvaná. Dialogy svižně běží, pohledy dvou hlavních postav se střídají, stránky ubíhají a je to nádherná symfonie.  Nemám jedinou výtku. Romanticky sladká krasojízda!

Vydání: březen 2023 (rok vydání originálu 2021)

Počet stran: 352

Překlad: Zuzana Selementová