pondělí 31. května 2021

knihovna - M. Moreland: Reid


Další z BAM partičky je doma!

Melanie Moreland mě vzala útokem. Nebo já ji? Kontrakt byl skvělý… dvojka přinesla špetku rozčarování, pročež se mi do B nechtělo, jenže to by byla chyba. B byl super. A ještě lepší. M tomu nasadil korunu, proto R nesměl chybět. Cha a vy teď nemáte páru, o čem to melu, že jo? Tak si to vysvětlíme hezky pěkně od začátku!


Muže z BAM už znáte. Pojďte poznat rebela. Kdo je Reid Matthews? Dítě opuštěné a nemilované. 
Napospas osudu ponechaný a opovrhovaný teenager, který své vynikající technologické znalosti používal ke špatným účelům. Během dospívání se nad jeho budoucností vznášel stín záznamu z vězení a jeho život se stal nekonečnou smyčkou samoty. Dokud nedostal druhou šanci a nezačal mu nový život. Dokud se na obzoru neobjevila kariéra, o níž se mu mohlo jenom zdát, a dokud nebyl obklopen lidmi, kteří mu dokázali, že rodina a domov nejsou jen slova. Dokud mu jedna dívka neukázala ten nejlepší a nejsložitější kód, jaký kdy mohl napsat. Lásku.

A bez spoilerů to bude celkem výzva, nicméně: Kdo četl Kontrakt 2, který tak trochu vyspoileroval skoro celou sérii Vested Interest, z níž Reid představuje 4. díl, nemůže být překvapený. BAM je firma tří parťáků. Jsou to všechno sexy úspěšní chlápci. Každý z nich má svůj příběh, scénář trošku jako přes kopírák, ale nechybí dráždivá erotika, vtipné dialogy a sakra dobrá čtivost. První byl Bentley, za ním šel Aiden, následoval Maddox… tvrdí hoši, pěkné obaly, lákavé čtení. Po nich přišel Reid… a já se opakuju. Následuje Van, který má obal tak vtipný – nebudeme předbíhat… Halton, což absolutně netuším, kdo je. A poslední ze série je Sandy a bože, na tu se těším tak, že to až možné není.

"...Naklonila hlavu a pozorně sledovala, jak si dopřávám velký doušek vody.

"Ne, já používám striptérskou tyč."

Hrdlo se mi sevřelo uprostřed polknutí. Až do této chvíle jsem netušil, jak daleko dokážu vodu vyprsknout, ale můžu vám říct, že je to fakt hodně, hodně daleko..."

Čímž jsem vám ale o dnešní knize neřekla zhola nic. Na místě byly obavy, že Melanie Moreland pojede podle svého zajetého mustru: rozehřát čtenářku, navnadit, nasměrovat postavy, vpálit tam drama, po kterém následuje záchrana, rozuzlení a happy end sladký jako cukrkandl. Ech… už u Maddoxe mi z toho nepatrně vrzaly zuby. Proto se mi ulevilo, že u Reida tolik netlačila na pilu.

On je vůbec Reid trošku jiný patron. Je rozhodně mladší… méně zkušený… uzavřený až zlomený svým vlastním způsobem a navíc, což není úplně obvyklé a tradiční a není to spoiler pro ty, co už mají za sebou předchozí díly (ostatní skočí na další odstavec!), navíc je panic. Osvěžující změna. Nebudeme se tady teď čertit nad tím, co spoustu čtenářek rotovalo již u odstínů. A sice, že panna – herdek, jak se ta baba jmenovala? – zvládá všechno na první dobrou. Reid si taky vede až nezvykle dobře a… kvalitně. Ovšem jsem žena, co já vím, jak to vnímá a má muž? Tady by bylo zajímavé najít knihu s touto myšlenkou, kterou muž napsal, jenže pánové té erotiky zase tolik nepíšou, sakra, od nich totiž bývá zpravidla skvostná!

"...Na ramenou jsem ucítil Aidenovu silnou paži. "To je dobrý, kluku. My už jsme rozbrečeli spoustu dospělých mužů. My to prostě tak děláme."

Vyprskl jsem smíchy a zvedl hlavu. V šoku jsem viděl, jak se na mě všichni tři šklebí, ale oči mají vlhké. V tuto chvíli to nebyli mí šéfové, byli to moji přátelé. Bratři..."

A já už zase melu kraviny bokem. Reid je přesně to, co potřebujete na upršený sobotní večer či odpoledne k dece, kakau, krabičce papírových kapesníků a melancholické náladě. Budete slzet smíchy, dojetím a v jednu chvíli i špetku vzteky. Hned potom se zase vrátí humor. Nejede se na sílu, děj si krásně plyne, erotiky je akorát rozumná míra, sem tam se dal odstaveček klidně i ubrat. Chemie mezi postavami je rozehraná dobře. Kniha vás ničím neohromí. Jenže ona si na nic takového ani nehraje. Celá série je oddechová, uvolněná a poutavá. S tou správnou náladou vás chytne za srdce, vy budete spokojeně usínat a těšit se nejen na další den, ale i na další část, ve které se (jak doufám) opět setkáme se známými a oblíbenými tvářemi. Za čtyři a půl!

Autor: Melanie Moreland

Nakladatelství:  Baronet (web)

Žánr: erotika, romantika

Rok vydání: 2021 (rok vydání originálu 2018)

Počet stran: 320 (ebook ve formátu epub 256)

Série: Vested Interest – díl čtvrtý ze sedmi

Překlad:  Martin König (poznámka – pokud máte oblíbeného překladatele či překladatelku, na webových stránkách Baronetu máte možnost snadno a rychle si zobrazit knihy právě podle tohoto kriteria!)

Za zaslání recenzního výtisku děkuji přímo nakladatelství Baronet. Na jejich webu si můžete knihu pořídit se slevou 25%!


2 komentáře:

  1. Tak já si s dovolením na upršené večery nechám háčkování, čaj, sluchátka na uších a krimošku na noťasu. Skvělá trojka! 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, ale to je taky prima trojka! Každá hezky to svoje a neboj, já zase dovalím i nějaký ten titul pro tebe :D

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)