čtvrtek 7. dubna 2016

Tip na dárek 5


Do Vánoc daleko, tak proč tip na dárek? Protože dárky se přece dají dávat po celý rok! Dnes se podíváme na kousek, který by mohl udělat radost milovníkům hlavolamů a hráčům, kteří k sobě nemají nikoho dalšího nebo si prostě vystačí sami se sebou. Přichází Myší království!


Kde hru koupit, tak v tom vám poradí Heuréka, kde si sami zvolíte obchod, pokud se vám nechce jít a hledat v tom klasickém kamenném. Cena se pohybuje lehce nad 200,- Kč, což na dnešní dobu není nijak závratná suma, kterou by člověk za dárek nedal. Zvlášť, když jeho pořízení plánuje dopředu :)

V čem tedy spočívá podstata a vůbec důvod, proč vám tuto hru doporučuji?

1. je určena pro jednoho hráče a to může přijít vhod

2. věková hranice je 6+ čili je vhodná pro dítko, sourozence, maminku, babičku, kamarádku - základním předpokladem je jen záliba ve skládačkách či hlavolamech

3. protože je magnetická, dá se využít i coby zabavení dítěte při delších cestách



Hra je udělána coby malá knížka. Pravá část je magnetická destička, na které se nacházejí kolečka s myškami a kousky sýra. Nalevo jsou pak instrukce a plánky. Kategorie/stupně obtížnosti jsou čtyři - starter, junior, expert, master. Sýry a myšky sundáme z destičky, vybereme si zadání, podle kterého rozmístíme magnetky a pak už je zbytek jen a jen na nás. Líbí se mi, že každý úkol má jen jedno správné řešení, které v případě nutnosti a zároveň pro kontrolu naleznete vždy na konci příslušné kategorie. 




Jednoduché, zábavné, mozek trénující a vcelku originální. Lze si přát víc? Pořizovala jsem hru bráškovi a natolik se mi zalíbila, že jsem ji zabavila a musela objednat ještě jednu. Existují, v případě zájmu, i další obměny.. Noemova archa, Čarovný les - ten máme také a tam mi vadí, že je více řešení čili obtížnější kontrola správnosti, Brouci v akci, TangramyTučňáci na pochodu, Vodní svět. Jak to tak zjišťuji, ještě si rozhodně nějaké pořídím!

A co vy? Hrajete hry pro jednoho? Byl vám dnešní tip k něčemu? Znáte nějaké, které mi můžete doporučit? :) 

4 komentáře:

  1. No jasně - tahle hra u vás v rodině, kde třetina osob má coby přezdívku různé obměny slova Myš - prostě nemohla chybět. A že jí propadla i Kachna? Nu, jsou přece i výjimky z pravidel, a když může pes zbožňovat bramboráky nebo žvýkačky, proč by vodní opeřenec nemohl holdovat kvalitnímu sýru....
    Zajímavý tipík - rozhodně ukládám pro případné použití - když už by nefungovalo prvoplánově jako hra, tak jako milý žertík s vedlejším efektem určitě - zcela jistě přijdu na někoho, komu padne jak ulitý. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, myši a kachny se v naší domácnosti vyskytují ve všech možných i nemožných formách :D A jsem ráda, že jsem mohla inspirovat k potencionálnímu dárečku :) ono totiž občas něco vykoumat, to je mnohdy velký oříšek :)

      Vymazat
  2. Kachničko, díky moc za tip, knížkohra vypadá skvěle a narozeniny mrňouse se nezadržitelně blíží! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda a já si pořád říkala, zda ten článek mám nebo nemám psát! Teď jsem nadšená, že jsem se do něj pustila ;-)

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)