čtvrtek 3. listopadu 2016

knihovna – M. Sheridan: Archerův hlas

knihovna –  M. Sheridan: Archerův hlas


Už po přečtení první knihy od této autorky (Stingerův pád) mi bylo jasné, že se nevidíme naposledy aneb dnes o tom, že mi sice trvalo dva měsíce se k této knize dostat, ale rozhodně to stálo za to. Proč? Protože autorka je názornou ukázkou toho, že co se jeví jako… moment, vážně se vám chystám vyzradit pointu hned v úvodu? Hezky od začátku!
zdroj obrázku klik



Originální název:  Archer´s Voice

Rok vydání v ČR2015
Rok vydání originálu: 2014

Počet stran:  384
(moje čtečka ve formátu epub říká 315 ☺)

Žánr: román pro ženy
série: Znamení lásky, díl 1.
(ze série nemusíte mít obavy, knihy na sebe nenavazují. Zmiňovaný Stinger je kupříkladu díl číslo 4)

Vydal:  Baronet
PřekladZuzana Ĺálíková

Za poskytnutí recenzního ebooku děkuji serveru Palmknihy.cz, kde knihu můžete zakoupit ve formátech epub a Mobi za 179,- Kč.  Kniha v klasickém formátu se dá sehnat v rozmezí 200,- až 300,- Kč. Na Heuréce určitě najdete ten správný obchod.

Ukázka aneb první 26 stran - zde! 

Anotace z databazeknih.cz:


Když Bree Prescottová dorazí do ospalého městečka Pelion ve státě Maine, doufá, že zde konečně nalezne mír, po kterém tolik touží. Zde se setká s Archerem Halem, mužem, který skrývá temná tajemství. Mužem, kterého ostatní nevidí.

Archerův hlas je příběh o ženě mučené vzpomínkami na jednu strašnou noc, a muži, jehož láska je klíčem k její svobodě. Je to příběh o mlčenlivém muži, který žije s trýznivou ránou, jež je důsledkem dávné děsivé události, a ženě, která mu pomáhá najít jeho hlas. Je to příběh o utrpení, o osudu a především o mocné síle lásky.

(k sladkému čtení sladké mslání)

Vendi, recenzent amatér:


Očekávání:

Abych pravdu řekla, namlsaná Stingerovým pádem jsem čekala takový lehký a svižný erotický román s romantickými prvky na relax po dlouhém dni.

Skutečnost:

Očekávání byla tedy lehce mimo. Proč?

Zaprvé se v tomto případě nejednalo o čistě erotický román, nýbrž romantickou červenou knihovnu. V tomhle směru čistá klasika. Nicméně nemyslete si, že teď začnu remcat. Nikoli. Znovu budu pět chválu.

Zadruhé nevím, jak to autorka dělá, ale z obyčejného románu pro ženy na odpočinek či výmaz mozku udělala nádherný děj plný zvratů. Sem tam očekávaných, leč sem tam ne a o to je to pak celé zajímavější. Příběh má hloubku, postavy jsou realistické, detailů tak akorát.

„… Bree: Byl to moc, opravdu moc příjemný sen. Vzpomínáš si, jak jsme byli spolu u jezera?
Archer: Na to nikdy nezapomenu. Asi týden jsem pak smýval písek z míst, kde písek neměl co dělat…“

Naprosto bez zaváhání dávám pět kachniček z pěti a vůbec mi to není hloupé. Já vím, že tohle není žánr, po kterém bych dříve sahala nějak často, ale teď mám prostě takové období a střídám to. Vedle romantiky mám rozečtenou i jednu duchařinu a v záloze čeká i sám mistr hororů a jeho nová sbírka povídek. Takže komu už lezou krkem recenze na červenou knihovnu a erotiku, ten nemusí klesat na mysli, záběr mám stále tematicky velmi široký.

Zpět ke knize. Tři sta stránek (klasická kniha uvádí necelých čtyři sta) je rozsah tak akorát. Překlad je velmi zdařilý. Jediné slovo, se kterým mám osobní problém, je myriáda. Ani netuším, proč tomu tak je.

Přemýšlím, zda je nějaká výtka či výhrada, jenže mě nic nenapadá. Dnes tedy veskrze pozitivní a pochvalná recenze na silný, velmi dobře podaný, příběh, který mi udělal ohromnou radost svou vtipností, napínavostí, neotřelostí a víc netřeba rozmazávat.


PS: jedno negativum přece jen mám – ty obaly, ach, ty obaly :-D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)