středa 1. února 2017

Pro zajímavost - Zpívající herci část třetí


A načínáme druhou desítku! Aktuálně stále 21 jmen, na žádné další jsem si nevzpomněla :) Há, kecám - 22!

Jen jedno pravidlo - nepište žádná jména do komentářů, až u posledního dílku a schválně, jestli přidáme někoho dalšího a seznam rozšíříme. Takže diskuse v komentářích jen o uvedených jménech. Známe, neznáme, líbí, nelíbí, ať je větší legrace! 

Děkuji a jdeme na dalších pět pánů na holení!

houslový klíč a papírek odtud



A jak jsem na všechny na papírku přišla? Buď za to může náhoda, pátrání nebo ty herce znám a mám je ráda, takže jsem si o nich ledacos zjistila a sem tam pomohli i bráškové, kteří občas pošlou nějaký odkaz na písničku jen tak pro legraci :)


1. Hugh Laurie

Doktor Gregory House, excentrický šílenec. Asi jeho nejvýraznější role. Ale víte, že hrál i v Rozumu a citu s Emmou Thompsonovou a Alanem Rickmanem? Nebo že napsal výtečnou detektivku (mimo jiné napsal knih více)? Hugh je pověstný tím, že nevydrží chvíli v klidu a stále musí něco dělat. Myslím, že se tomu říká hyperaktivita :) a jako jeden bod své seberealizace si vybral i hudbu.



2. David Hasselhoff

Ne, nespadla jsem z višně na znak! Ať už o jeho hereckých kvalitách soudíte cokoli, v osmdesátkách a devadesátkách byl na vrcholu. Knight Rider a Baywatch (Pobřežní hlídka) neminuly snad nikoho. I když se vám nelíbí, rozhodně minimálně tušíte, kde se vzala Pamela Anderson a kdo David je. A protože mám velmi zvláštní hudební (ne)vkus, tak ho mám ráda nejen jako vysokého statného muže, herce, ale i zpěváka (pro zájemce - David má vlastní instragram).

- první, kterou jsem od Davida kdy slyšela :)

- a jedna rokovější ;)



Á propos velmi doporučuji muzikál Jekyl and Hyde - záznam k nalezení na youtube..., který na Broadwayi sklízel celkem úspěch (od kritiků možná ne, ale fanoušci si přišli rozhodně na své) ;-)

malá ukázka :)

3. Keanu Reeves

Neo z Matrixu, John Constantine a dále hrál třeba v Nebezpečné rychlosti nebo v romantickém filmu se Sandrou Bullock Dům u jezera. Keanu mimo hraní ve filmech hraje hokej a hraje na kytaru a zpívá ve své kapele Dogstar.

4.  David Duchovny

Ano, i Fox Mulder z Akt X se nám vrhl na pěveckou kariéru a nezní to vůbec marně! Pokud vím, napsal i knihu, která vyšla loni u nás - moment, dohledám název... Kráva nebeská!




5. Reba McEntire

Páté místo a s ním dáma. A ne ledajaká. I když teď mi dochází, že Reba je spíš zpěvačka, která si odskočila do seriálu - v originále Reba, u nás pod názvem Deník zasloužilé matky - vtipná i vážná oddechovka, můžu jedině doporučit. Sem tam se mihla i ve vedlejších rolích, ať už ve filmech (např. Začalo to jedné žhavé noci, Maverick, Chvění) nebo seriálech (např. Baby Daddy, Last Man Standing).  Reba je jen tak mimochodem držitelkou několika cen (minimálně 19ti) Akademie country hudby a ocenění sbírá víc jak čtyřicet let!


Duet s Justinem Timberlakem




Na viděnou u poslední části ;-)

2 komentáře:

  1. Tý jo, tak u některých je to pro mě vyloženě překvápko! Díky ti za tipy, až bude chvilka, vrhnu se na to.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)