sobota 5. listopadu 2022

Recenze - S. Kennedy: Sváděj mě

Máte rádi jednohubky?

 Co se jídla týče, jsem rozhodně tým chlebíčky! Pokud mluvíme o knihách, je to jak kdy. Někdy se chci ňuchňat s pořádnou bichličkou a jindy si s gustem vychutnám menší jednohubku. Jak mi chutnala ta dnešní – poněkud pikantní?

Zoey Parkerová zosnovala plán pomsty ve třech krocích:

  1. Získá vstup do velmi exkluzivního erotického klubu Phoenix.
  2. Prožije své nejdivočejší fantazie přímo před očima svých dávných nepřátel a tím jim dokáže, že ji nezlomili.
  3. Zmizí a už se nikdy nevrátí.

Jediný zádrhel v jejím plánu? Rhys Harrington, majitel Phoenixu a muž, od kterého by si měla zachovat odstup…

Krátký úvod, krátká kniha, takže lze očekávat i krátkou recenzi? Uvidíme! Věc se má následovně: Sváděj mě je bonbonek o 200 stránkách, psaný ve třetí osobě, což je po dlouhé frontě ich formových romancí velmi vítané osvěžení. Zároveň je tento útlý paperbackový drobeček součástí pětidílné série Phoenix.

U nás je venku zatím tento jeden a já pevně věřím a doufám, že se k němu další přidají. Proč? Protože stojí za pozornost. Stacey Kennedy vytvořila erotickou lahůdku, kterou zdatný knihomol slupne za odpoledne či večer. Ano, je to sladká pohádka o tom, kterak nešťastná a zlomená dívka ke štěstí přišla a ještě si u toho užila kvalitní sexuální dobrodružství.

Nic nového, klišé jak hovado, ale upřímně… Sváděj mě nějakým zázrakem funguje. Čte se výborně, dialogy jsou svižné a najdou se i dost vtipné momenty a hlody. Erotika je příjemná, peprná, ale na druhou stranu ne až extrémně detailní. Stacey Kennedy vychytala míru a nehnala děj, ani popisy ad absurdum. Ruku na srdce, čtenáři erotických romancí, neláká vás tajný klub, kde se nosí masky a dodržují jistá pravidla?

Elise zvedla sklenici k ústům. Než se však napila, poznamenala: „Zlato, život by byl nuda, kdyby tě občas neděsil.“

Mě tedy ano a i proto jsem si čtení neskutečně užívala. S poslední stránkou jsem odcházela spokojená, usměvavá a naladěná na další díly, ve kterých si přiblížíme (podle anotací v angličtině) osudy dalších postav. Kolem Rhyse a Zoey je hned několik zajímavých charakterů, které stojí za detailnější prozkoumání. Ať už to myslím dvojsmyslně či nikoli.

Sečteno, podtrženo, recenze zase tak krátká není, ale snad jsem vystihla to podstatné. Sváděj mě je erotická romance, která má potenciál zaujmout, bavit, nadchnout, nešokovat, osladit, pobavit a zpříjemnit vám chvíle, které se s ní rozhodnete strávit. Autorka má talent, v ničem se přehnaně nenimrá, nic nekomplikuje a ani nepřekombinovává. Za mě tedy skvělá práce, laťka nastavena, kde mám pokračování? (edit: vychází 15. 11. 2022)

Počet stran: 208

Překlad: Zdenka Lišková

Série: Phoenix, díl první

Knihu vydalo nakladatelství Metafora 21. 9. 2022 a zakoupit ji můžete přímo u vydavatele na webu grada.cz a věděli jste, že ke každému nákupu u Grady si můžete z dárkové nabídky vybrat knihy (pokud kupujete ebooky, tak potom ebooky) ve stejné hodnotě, jakou jste naházeli do košíku? Mně to většinou vychází tak, že objednám pět knih a pět jich vybírám jako dárky – aktuální nabídku (pravidelně ji obměňují) najdete vždy tady! Navíc se vyplatí sledovat jejich Instagram nebo facebook, protože velice často mají slevy (25, ale i 30%) na celý sortiment či jeho část! Konec reklamního okénka :-P



Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)