středa 10. března 2021

domácí kino #12


Dáme si pár skoro novinek!

2x rok 2019, jednou loňský a jednou 2018 - žánry různé, herci rovněž. Jak u sebe poznáte, že se vám film líbil? Za mě je klíčovým ukazatelem tlačítko přetočit vpřed. Ne, že bych si snad dělala čárky, ale poznám, zda jsem na něj máčkla jednou... nebo víc jak 10x. Bude mezi dnešními filmy nějaké překvapení nebo vše zůstane v mezích průměrnosti?


1. Máma (2019)

Prý horor lomeno thriller. Netuším, na které planetě horor, ale dobrá nějaký poseroutka by si asi tak z dvou vteřin mohl trošku cvrnknout do trikotu. Thriller? Inu a jsme u kamene úrazu. Thriller možná, ovšem tak předvídatelný, až to bolí. A nebýt tam nádobíčko Chrise Evanse, pokud tedy bylo skutečně jeho a nejednalo se o atrapu čili náhražku, stál by ten film za úplný á dva tři. 60% a škoda materiálu!


2.  Zlatokopky (2019)

To je taky případ... Jennifer Lopez má podle všeho hezký zadek. To je fakt. Film byl natočen podle skutečné události. Rovněž fakt a zároveň hlavní důvod, proč jsem se na něj vrhla. A... nic. Pokud vás rajcuje spoře oděná JLo, směle do toho a slibuji vám, že si přijdete na své. Jestliže však čekáte nějakou pointu, děj nebo nedej bože hlubší smysl, tak to ani nezkoušejte. 60% a popojedem!


3. Podfukářky (2018)

Nevím, na základě čeho volíte filmy vy, ale u mě se výběr řídí následovně - oblíbení herci, náhodně shlédnuté upoutávky a doporučení z okolí. Mám ráda Rebel Wilson. V komedii Isn´t it romantic mě neskutečně bavila. Stejně tak ráda mám i Anne Hathaway, tak  co se může pokazit? Všechno - Podfukářky mají být vtipné a nejsou. Pročekala jsem se až k závěrečným titulkům a jestli stála za úsměv jedna dvě scény, bylo to hodně. Od komedie nečekám, že se budu nonstop válet smíchy, leč dva tři solidní záchvaty bych brala. Zase 60% a teda... 


4. Gentlemani (2020)

Na tento film jsem někde viděla plakát. Možná snad dokonce v Londýně a upřímně - obsazení snad nemůže být slibnější. Přiznejme si, naši idolové postupně stárnou. Ještě neřekli poslední slovo, nicméně léta nezastavíme. A konečně je tu komedie, která je suchá přesně tak, jak britský humor suchý být má! Ne všechno z Anglie mi sedne, ovšem tohle bylo dílo neskutečné. V úvodu jsem naznačila, jak se za mě pozná film, který mě dostane, a u Gentlemanů jsem přetáčela 2x! Pouze 2x. Hugh Grant, kocourek šedivý... Charlie Hunnam, fešák jak věšák... Matthew McConaughey, starý pard s jiskrou... Jo, jo, jo! Takhle se to dělá, vážení - 90% jen to hvízdne!

Pro připomenutí - legenda/klíč k hodnocení:

100% och, ach, jejej, no to mě po*er na holý záda

90% výtečný bonbonek

80% vůbec to nebylo marné

70% něco málo mi tam drhlo

60% aj, tohle by chtělo dost promazat

50% ups, tady se mistr filmař dost utnul

40% proč mi tohle někdo dělá?

30% proč si tohle dělám já?

20% kam jsem dala rozum potažmo oči?

10% taková škoda materiálu, že by to snad mělo být trestné!

0% nebo nedokoukáno aneb se*u maggi v kostkách, protože tohle svět neviděl!

2 komentáře:

  1. První tři znám, ale asi to není můj šálek kávy. Ovšem Gentlemani, to je jiná, viděli jsme je pár týdnů zpátky a za mě to byla pecka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, občas se trefíme navzájem do noty! A Gentlemani... no prostě někdy si je s chutí pustím znovu! Víc takových promyšlených filmů a ne komerčních rychlokvašek o ničom!

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)