sobota 19. září 2020

domácí kino #8

Plním seriálovou výzvu část první!

Někdy je nálada na filmy a jindy právě na seriály. Znáte portál, který je seriálům věnovaný? Má i svého filmového brášku, o kterém si popovídáme někdy příště, neb i ten si pro nás přichystal výzvu. A protože je tu září - rozuměj: Konec roku klepe na dveře, vánoční výzdoba se začala objevovat všude možně, což by mělo být trestné... jdeme se podívat na pět tipů/inspirací i z této oblasti. Ať taky pořád jenom nečteme! (vtípek)

O co v seriálové výzvě jde, zjistíte v článku od pořadatelů - tady! Jak jsem si vedla v předchozích ročnících? K jednotlivým shrnutím najdete příspěvky vpravo v menu →

A teď už k dnešním "objevům"!

Technická - kliknutím na obrázek se dostanete k podrobnějšímu infu k danému seriálu ;-)


1. Vienna Blood 

Něco pro milovníky historických detektivek aneb splnění bodu číslo 3. Pilot seriálu, který má v názvu alespoň jednou dvě stejná písmena vedle sebe. Pokud patříte ke knihomolům, doporučuji všemi deseti spíše knižní předlohu prvního dílu - ta je skvostná - seriál rovněž, jenže kniha je kniha. První série má tři díly a měla by být natočena další. 

2. Avenue 5

Svět se v pr*el obrací, a proto je potřeba se rozptýlit něčím komickým - smích léčí a prodlužuje život. Hugh Laurie a Josh Gad představují hodně velké lákadlo. Námět je netradiční. Délka jednoho dílu 30 minut je naprosto ideální a já si ve výzvě mohu škrtnout číslo 6. Pilot seriálu z roku 2020. První řada má 9 dílů. Nebyla tak vtipná, jak jsem doufala, nicméně jsem zvědavá, kam to celé povede dál.


3. Mrazivá tajemství

Bod číslo 9. Pilot českého seriálu. Tento je trošku kontroverzní a asi nesedne každému - mám za sebou první dvě řady. Délka je úsměvných šest minut. Náměty různé. Něco je vtipné, vtipně sarkastické, vtipně ironické a něco už je jemně přes čáru, nicméně hlas Pavla Rímského je nádherné poslouchat. Působí jako balzám a zbytek vyvolává zamyšlení. Znáte?

4. Peče celá země

Chápu, že to pro některé nemusí spadat do kategorie seriál, nicméně i soutěž, která je na díly, je de facto seriál... myšlenka hodná mistra - ovšem miluji pečení a tohle bylo něco nového, neokoukaného - na ČT1 navíc bez reklam - tleskám a těším se na další řadu! Kdo také sledoval? Dokonce jsem i nějaké recepty vyzkoušela a určitě budu pokračovat. A jaký bod jsem splnila? 18. Pilot seriálu, točícího se kolem jídla.

5. Co děláme v temnotách - What We Do in the Shadows

Poslední příspěvek v dnešní pětici považuji za totální přešlap. Čekala jsem jakousi parodii na upíry, ovšem to, co jsem dostala, se snad nedá ani slovy popsat. Divné, trapné, nudné, nemastné, neslané... Dala jsem akorát pilotní díl a na další se rozhodně dívat nebudu - což je vlastně první případ z dnešního výčtu. U všech předchozích mám za sebou veškeré dostupné díly. Výjimku tvoří Mrazivá tajemství, kde mi chybí třetí řada, na kterou zatím nebyl čas, ale v plánu rozhodně je! A tady si odškrtneme bod číslo 19. Pilot seriálu, kde se děje něco nadpřirozeného

Který seriál znáte? A který by vás lákal? Máte nějaký tip? Žánr nerozhoduje, ani stáří! Uvidíme se u dalšího článku!

4 komentáře:

  1. Neznám nic, kromě Peče celá země. A i tam jsem viděla jen kousek jednoho dílu, ta barevná paní v porotě mi byla strašně nesympatická.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, od tebe by mě rozhodně zajímal názor na Mrazivá tajemství! :D A pokud by tě Peče celá země lákalo, tak ve druhé řadě by Mirka (růžové hlava) být neměla - mně byl paradoxně nesympatický ten chlapisko a nakonec to bylo fajne zpestření a hlavně - bez reklam :D

      Vymazat
    2. Koukla jsem na Sněhurku a jo, tohle fakt jo! :D

      Vymazat
    3. :D asi to nepřekousne každý, ale je to vážně vtipný :D

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)